Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet March 21, 2008 ...................... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2008 Hey Kim jeg kunne da godt stille op Mvh A Annuleret, havde ik lige set ikke under 30, Sorry Er der nogle som kunne tænke sig, at spille en kamp imod Svedala IF søndag 13/4 kl. 14.00, de har spurt om Oxie kan stille med et 11. mands hold ikke under 30 år. Hilsen Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Eske 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2008 Er 30, men i form som 50.... Er det er et problem? Hvis ikke, så kunne jeg da godt tænke mig at spille lidt bold igen... Jeg spiller helst angriber. Mvh. Eske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2008 Hej Eske Bare du ikke tager roulatorn/kørestol med på banen er du meget velkommen.:D Vi glæder os til at se dig :th2: Kender du andre der trænger til, kondi siger du bare til. Koner og kærster er velkommen som, heppe piger Det er ikke et krav, at man bor i Oxie alle er velkommen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites