Jump to content
eingin

Afvist af Swedbank

Recommended Posts

Jeg ville gerne oprette en konto i Swebank fordi det var dejlig tæt på min bopæl, men jeg vil ikke sige min første håndtryk med dem var ligeså dejlig. Da jeg ikke havde nogen svensk id-kort sagde han god for at jeg fandt en familie medlem med svensk id-kort. Jeg havde alt med, men pludselig siger han at den id-kort min familiemedlem har, ikke er udstedt i Swedbank. Er det den forkerte jeg har talt med eller hvad sker der for dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde samme problem med swedbank hvor jeg ville have finans til boligen igennem dem. De brugte 5 min på mig og min lønseddel og min kones.. Vi fik afslag med det samme. Vi tog den samme tur over til nrodea samme dag med en masse råd og svar på spørgsmål. faktisk hele 2 timer og der fik vi godkendt det hele UDEN SVENSK ID

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Havde samme problem med swedbank hvor jeg ville have finans til boligen igennem dem. De brugte 5 min på mig og min lønseddel og min kones.. Vi fik afslag med det samme. Vi tog den samme tur over til nrodea samme dag med en masse råd og svar på spørgsmål. faktisk hele 2 timer og der fik vi godkendt det hele UDEN SVENSK ID
Det er pusigt sådan noget. Jeg havde den helt nøjagtige omvendte oplevelse da jeg flyttede. Nordea ville overhovede ikke engang bruge en "rådgivers" tid på mig. Men superservice i Swedbank ved triangln (som nu er lukket :-(( øv øv )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror i grund och botten att skillnaden mellan bankerna är mycket liten, det är pesonen bakom disken det handlar om, var kund hos Skånes Provinsbank på Sortorget i Malmö och dom var helt hopplösa att ha att göra men är nu kund på Agnesfridsvägen och har aldrig någonsin fått så bra service/bemötande i en bank.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet at overføre 50.000 dkk fra min konto i Swedbank i DK til min konto i Swedbank i Sverige fordi jeg vil lukke (en del af) min bilLånKonto i Sverige...Pengene kan ikke overføres direkte til bilLånKonto men det overføres til en anden (min) konto...... Pengene bliver overført uden problemer...Jeg går i banken (i SE) fordi jeg vil have at banken overfører nu pengene fra min konto til min bilLånKonto (det kunne man ikke selv).. Får at vide at det ikke lade sig gøre da jeg ikke har svensk ID :rolleye: Bagefter rådgiver Swedbank i KBH mig at jeg nu flytter pengene tilbage til min konto i DK så vil de fra KBH overføre pengene direkte til min bilLånKonto i SE...:rolleye: Smile, Youre on Hidden Camera from Swedbank! :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

>Zidan Det ser ud til at Swedbank følger reglerne mere end politiet tillader :) Ledesen må få tåre i øjene, når de ser deres medarbejder følge reglerne så nøje. Jeg forsøger at oprette en konto hos en anden Swedbank filial så må vi se om det ikke er bare den forkerte medarbejder jeg har stødt på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men superservice i Swedbank ved triangln (som nu er lukket :-(( øv øv )
Lukket? Og jeg står stadig til at ha´ bank der :rolleye: Så´n noget tis, gad vide hvem man nu skal ha som rådgiver.. Det gik lige så godt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lukket? Og jeg står stadig til at ha´ bank der :rolleye: Så´n noget tis, gad vide hvem man nu skal ha som rådgiver.. Det gik lige så godt!
De henviser til den nede ved Södervärn.. mon ikke folkene er blevet flyttet derned også

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er på Södervärn, tak skæbne! Nu har jeg "kun" været kunde der i 4 år og lige pludselig er der en masse problemer med at de ikke kan se at jeg har indkomst... Grrrrrr forbandede amatører! Bankskifte-tid tror jeg :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tycker att swedbanks service är urdålig och rekommenderar Handelsbanken istället som alltid varit trevliga och hjälpsamma!
De er rigtig fine Handelsbanken, de gav mig en konto på stedet og sagde at det ikke var et problem når jeg nu har dansk pas. Meeeen jeg ville jo også gerne have et ID kort! De sagde først at jeg skulle have kontoen i et par måneder, og så kunne vi se på det. Så kommer jeg tilbage, her den anden dag (6 mrd efter) og ber om et ID kort... de ser på min konto og kan se at jeg ikke får løn derpå (jeg sætter bare penge ind når jeg har svenske kr, da jeg bliver betalt i Danmark), så de afviser mig og siger at de vil se en løn gå ind på min konto før jeg kan få det :scared: Hvorfor? Jeg bedte jo ikke om et kreditkort eller noget. Jeg skal bare bruge et ID kort til at fremvise hos doktoren eller til at blive medlem af en sportsklub, jeg kan jo ikke misbruge det i nogen henseende mht i banken. :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites