thn 0 Anmeld indhold Skrevet March 19, 2008 hvis nogen skulle have interesse for den slags abb i forhold til normale så har 3 i DK genoplivet Reload :-) (taletid efter telmore modellen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Det skal bare lige siges a det koster 3,95 kr/min for a ringe til DK med Reload og sms 2,50kr/stk (undskyld det tager nok intressen fra de fleste SORRY) og så kan man ikke sende MMS er her fra sverige! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 godt spottet. Den havde jeg ikke lige set Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Det skal bare lige siges a det koster 3' date='95 kr/min for a ringe til DK med Reload og sms 2,50kr/stk (undskyld det tager nok intressen fra de fleste SORRY) og så kan man ikke sende MMS er her fra sverige![/quote'] Hvor ser du det? Hvis man kikke på abonnementsformen 'Reload' og trykker sig videre til priser i Sverige så står der under 3's netværk; Samme som hjemme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 når du vælger "sverige" springer den tilbage til "3 privat" og derfor står der samme priser. Så skal du vælge "reload" igen i fanerne lige under der hvor "sverige" vælges Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Hvad er bedst Kan det passe af Dansk 3 er den mest økonomiske løsning for mobilen hvis man bor i Sverige? Eller har jeg overset noget? Ville personligt foretrække en telmore løsning, men det bliver gerne ret dyrt når man krydser grænsen :) Cheers Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Kan det passe af Dansk 3 er den mest økonomiske løsning for mobilen hvis man bor i Sverige? JA!!! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites