MoshiMoshi 10 Anmeld indhold Skrevet March 19, 2008 Har lige haft min SLK '05 til stor service hos Ysta Bil center efter anbefaling herinde fra, og vil bare gerne dele min begejstring for dette værksted med jer, da jeg nok ikke er den eneste herinde, som er træt af Mercedes Malmø's konstante dårlige service (min erfaring med dem er en længere historie). Fik bilen hentet om morgenen fra bopælen og returneret serviceret og nyvasket (også støvsuget) kl. 17. Bedre service kan man ikke forlange :) Et par dage efter kommer fakturaen med posten og kan betales vis PlusGiro eller BankGiro. For en stor service (Service C) på SLK'en kostede det mig ialt 5423,- SEK, fordi der også skulle udskiftes olie i automat gearkassen ellers ville en normal service nok ligge på det halve. Super pris + Super service! P.S. de er autoriseret Mercedes, Chrysler, Jeep, BMW og Nissan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Ja jeg kan kun tilslutte mig din ros.. jeg fik også min SLK'er serviceret hos dem og samme service og samme pris.. Nu er det snart den næste bils tur til en service hos Ystad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Bilvæksteder generelt har mulighed for forbedringer, IMO... Ja jeg kan kun tilslutte mig din ros.. jeg fik også min SLK'er serviceret hos dem og samme service og samme pris.. Hvorfor fan kan alle værksteder ikke være sådan - jeg fatter det ikke. Sidst jeg var til service (marts ´08) hos Porsche Syd, var det ligeså, inkl. en speciel taske "monteret" (velcro) i bagagerummet til den ekstra liter olie, jeg havde orderet samt en lille dåse forfriskende "sugetabs" ved udlevering af nøglen. Okay jeg betaler sikkert også for det :) men alligevel - det betyder jo vildt meget for helhedsindtrykket... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Hvorfor fan kan alle værksteder ikke være sådan - jeg fatter det ikke. Sidst jeg var til service (marts ´08) hos Porsche Syd, var det ligeså, inkl. en speciel taske "monteret" (velcro) i bagagerummet til den ekstra liter olie, jeg havde orderet samt en lille dåse forfriskende "sugetabs" ved udlevering af nøglen. Okay jeg betaler sikkert også for det :) men alligevel - det betyder jo vildt meget for helhedsindtrykket... Helt bestemt.. Gustav hos Porsche Syd er fantastisk serviceminded. Jeg købte på et tidspunkt nogle brugte X5 vinterdæk deroppe hos dem og da vi så kunne konstatere at sælgeren af min BMW X5 havde glemt at give mig nøglesæt med til låseboltene til sommerdækkene, så sagde han at jeg bare skulle gå lidt rundt og kigge på biler og nyde en kop kaffe så skulle han nok fikse det - så han tog min bil og kørte til BMW og fik afmonteret låseboltene og derefter monterede værkstedet vinterdækkene og jeg betalte den pris for dækkene der stod på blocket, så det var super service og det skal man bare samle på.. det kan godt være man sikkert kan få serviceret sine biler billigere andre steder, men for mig så vil jeg gerne betale flere penge for en god service og kvalitet og gå derfra med en god oplevelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Vi och i princip alla våra kunder använder Ysta Bilcenter, oslagbar service och bra priser. Och nu när dom även blivit aukt. BMW verkstad lämnas självklart även alla BMW här ! www.ystabilcenter.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Vi och i princip alla våra kunder använder Ysta Bilcenter, oslagbar service och bra priser. Och nu när dom även blivit aukt. BMW verkstad lämnas självklart även all BMW här ! www.ystabilcenter.se Andreas, ved du om det tager Minier ind? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Ja, service kan dom utföra men tyvärr inte garantireparationer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret March 21, 2008 Min MB E350 (05) skal til 8000mil service om et par mdr. Der står service G, betyder det den HELT store omgang?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2008 Jeg har samme oplevelse med dem da min chrysler 300C skulle til service god og billig kvalitetsservice :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NGO 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 Min MB E350 (05) skal til 8000mil service om et par mdr. Der står service G' date=' betyder det den HELT store omgang??[/quote'] Jep. Jvf. min (E500) er service G det store med bla. skift af tændrør. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2010 Har haft min E55 til service hos Ysta Bilcenter i dag. Hvilken super service. Bilen blev afhentet i morges og leveret tilbage mens, jeg var på arbejde. Dejligt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites