Jump to content
MoshiMoshi

Ysta Bilcenter - *Thumbs up*

Recommended Posts

Har lige haft min SLK '05 til stor service hos Ysta Bil center efter anbefaling herinde fra, og vil bare gerne dele min begejstring for dette værksted med jer, da jeg nok ikke er den eneste herinde, som er træt af Mercedes Malmø's konstante dårlige service (min erfaring med dem er en længere historie). Fik bilen hentet om morgenen fra bopælen og returneret serviceret og nyvasket (også støvsuget) kl. 17. Bedre service kan man ikke forlange :) Et par dage efter kommer fakturaen med posten og kan betales vis PlusGiro eller BankGiro. For en stor service (Service C) på SLK'en kostede det mig ialt 5423,- SEK, fordi der også skulle udskiftes olie i automat gearkassen ellers ville en normal service nok ligge på det halve. Super pris + Super service! :thumbup: P.S. de er autoriseret Mercedes, Chrysler, Jeep, BMW og Nissan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

Ja jeg kan kun tilslutte mig din ros.. jeg fik også min SLK'er serviceret hos dem og samme service og samme pris.. Nu er det snart den næste bils tur til en service hos Ystad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Bilvæksteder generelt har mulighed for forbedringer, IMO...

Ja jeg kan kun tilslutte mig din ros.. jeg fik også min SLK'er serviceret hos dem og samme service og samme pris..
Hvorfor fan kan alle værksteder ikke være sådan - jeg fatter det ikke. Sidst jeg var til service (marts ´08) hos Porsche Syd, var det ligeså, inkl. en speciel taske "monteret" (velcro) i bagagerummet til den ekstra liter olie, jeg havde orderet samt en lille dåse forfriskende "sugetabs" ved udlevering af nøglen. Okay jeg betaler sikkert også for det :) men alligevel - det betyder jo vildt meget for helhedsindtrykket...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hvorfor fan kan alle værksteder ikke være sådan - jeg fatter det ikke. Sidst jeg var til service (marts ´08) hos Porsche Syd, var det ligeså, inkl. en speciel taske "monteret" (velcro) i bagagerummet til den ekstra liter olie, jeg havde orderet samt en lille dåse forfriskende "sugetabs" ved udlevering af nøglen. Okay jeg betaler sikkert også for det :) men alligevel - det betyder jo vildt meget for helhedsindtrykket...
Helt bestemt.. Gustav hos Porsche Syd er fantastisk serviceminded. Jeg købte på et tidspunkt nogle brugte X5 vinterdæk deroppe hos dem og da vi så kunne konstatere at sælgeren af min BMW X5 havde glemt at give mig nøglesæt med til låseboltene til sommerdækkene, så sagde han at jeg bare skulle gå lidt rundt og kigge på biler og nyde en kop kaffe så skulle han nok fikse det - så han tog min bil og kørte til BMW og fik afmonteret låseboltene og derefter monterede værkstedet vinterdækkene og jeg betalte den pris for dækkene der stod på blocket, så det var super service og det skal man bare samle på.. det kan godt være man sikkert kan få serviceret sine biler billigere andre steder, men for mig så vil jeg gerne betale flere penge for en god service og kvalitet og gå derfra med en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Vi och i princip alla våra kunder använder Ysta Bilcenter, oslagbar service och bra priser. Och nu när dom även blivit aukt. BMW verkstad lämnas självklart även all BMW här ! www.ystabilcenter.se
Andreas, ved du om det tager Minier ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Min MB E350 (05) skal til 8000mil service om et par mdr. Der står service G, betyder det den HELT store omgang??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min MB E350 (05) skal til 8000mil service om et par mdr. Der står service G' date=' betyder det den HELT store omgang??[/quote'] Jep. Jvf. min (E500) er service G det store med bla. skift af tændrør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites