Jabbekot 10 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2008 Hej folkens.. Vi bor i BRF Örehus/Flamtegelvägen.. Hvad kan I anbefale af billigt og pålideligt internet? Vi ønsker IKKE umiddelbart at tegne fastnetabb., da vi aldrig komer til at bruge det.. På forhånd tak.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
peter_k 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Du skal nok få brugt fastnetten når du først har den... Til at råbe af de sælgere der ringer i tide og utide for at sælge altmuligt mellem himmel og jord. :fight: Jeg piller snart telefonstikket ud .... Troede at DK var slemt i den retning men SE er simpelthen for sindsygt..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Det er sindsygt så meget som de telesælger ringer. Jeg synes de ringer som sindsyge hvis man har en annonce på blocket. Så pas på med at annoncere på blocket. Vi har bredbåndsbolaget og det er stabil 20mbit forbindelse for 349,- sek om måneden. Ved dog ikke om man kan få internet uden at tegne abonnement. Jabbekot : Fundet tennis partner ? Hvis du har en Nintendo wii så er jeg frisk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 He he, Nagi.. Det ser ud til at Wii blir løsningen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites