Jump to content
Gio

Få leveret købmandsvarer til døren

Recommended Posts

http://www.hemmalivs.se Hur sker leveransen till mig? Tack vare ett sofistikerat transportsystem, kan vi beräkna på en halvtimme när, när leveransen kommer till dig. Om du exempelvis har valt leveransfönstret 16.00-22.00, får du närmare besked via e-post eller SMS på förmiddagen samma dag – exempelvis att vi kommer mellan 19.00 och 19.30. Våra bilar är utrustade med olika temperaturzoner – den viktiga kylkedjan bryts inte förrän i samma ögonblick som du tar emot varorna hemma vid dörren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.hemmalivs.se Hur sker leveransen till mig? Tack vare ett sofistikerat transportsystem, kan vi beräkna på en halvtimme när, när leveransen kommer till dig. Om du exempelvis har valt leveransfönstret 16.00-22.00, får du närmare besked via e-post eller SMS på förmiddagen samma dag – exempelvis att vi kommer mellan 19.00 och 19.30. Våra bilar är utrustade med olika temperaturzoner – den viktiga kylkedjan bryts inte förrän i samma ögonblick som du tar emot varorna hemma vid dörren.
Det er dyrt! Banana 19,90 kr. Potatos den biligste 6,90 kr. m.m. Ok, hvis man er syg og gammel så køber man mad hos dem (eller rig). I mine øjne er Abdos den bedste butik..(den billigste) :thumbup: Banana 7-9 kr. Potatos den billigste 2,90 kr. (ellers 4,90) m.m. Rigtigt godt dansk kød til nogle gode penge :th2: Så har vi også Netto og Lidl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I mine øjne er Abdos den bedste butik..(den billigste) :thumbup: Banana 7-9 kr. Potatos den billigste 2,90 kr. (ellers 4,90) m.m. Rigtigt godt dansk kød til nogle gode penge :th2: Så har vi også Netto og Lidl :)
...som jo ikke lige bringer ud. Så hvor er sammenligningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så har vi også Netto og Lidl :)
Godt at se at danskere der flytter til sverige får så meget luft i budgettet at de får råd til at handle sådan nogle exclusive steder.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
...som jo ikke lige bringer ud. Så hvor er sammenligningen?
Ja, man kan næsten sige, at det er som at sammenligne æbler og bananer :) Min nuværende boss har anvendt et lignende dansk system i flere år, og dét er de glade for. Vi kunne imidlertid aldrig DRØMME om noget lignende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JMin nuværende boss har anvendt et lignende dansk system i flere år' date=' og dét er de glade for. Vi kunne imidlertid aldrig DRØMME om noget lignende...[/quote'] Enig! Jeg vil selv ha´ lov til at udvælge mit kød, ligesom grøntsagerne skal ses og duftes til. Før jeg flyttede til Sverige, brugte jeg en kort overgang Årstiderne som grøntsagsleverandør, men syntes kvaliteten var for svingende og det blev derfor et irritationsmoment. Men vi er alle forskellige og synes det er en fin idé, specielt for dem der ikke har bil og ikke orker at slæbe de tunge basale ting hjem, som vand, vaske/skyllemiddel m.m Erindrer ISO kørte et lignende koncept i DK for år tilbage, dog uden den store succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min nuværende boss har anvendt et lignende dansk system i flere år, og dét er de glade for. Vi kunne imidlertid aldrig DRØMME om noget lignende...
Det har sikkert også noget at gøre med hvor meget tid man har i hverdagen. Hvis karrieren kører i Turbo og man har et par unger der skal hentes osv. så er det helt sikkert, for nogen, en aflastning at indkøbet kommer hjem af sig selv. Kunne nok ikke selv finde på at bruge det, men hvem ved hvor travlt jeg får det en dag? :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Enig! Jeg vil selv ha´ lov til at udvælge mit kød' date=' ligesom grøntsagerne skal ses og duftes til. [/quote']Også helt enig. Meget kan man købe via nettet og få sendt hjem. Men friske råvarer det køber jeg også selv, efter jeg har set varen (og mærket på den om nødvendigt). Men fint med et alternativ, til dem der måtte have brug for det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godt at se at danskere der flytter til sverige får så meget luft i budgettet at de får råd til at handle sådan nogle exclusive steder.:D
Det hele handler om at prioritere... Jeg handler f.eks. i Abdos, Netto og Lidl, samt bruger rigtige mange penge på de dyre tøj. Nogle andre handler i de dyre madbutiker, så køber de tøj i Blika og Føtex :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites