skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2008 http://www.ystadallehanda.se/article/20080318/SKURUP/149636153/1069/SKURUP Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2008 http://www.ystadallehanda.se/article/20080318/SKURUP/149636153/1069/SKURUP Lige indtil jeg så datoen var jeg klar til goe gamle Larsen. Så nu må jeg bare fortsætte med at nyde dagens cd i bilen "Gasolin Live" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2008 Ja - så kan de glemme alt om Leonard Cohen :) Han kunne bare være kommet til Skivarp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2008 Ja - så kan de glemme alt om Leonard Cohen :) Han kunne bare være kommet til Skivarp Det var en god idé, men nu tager jeg så Leonard C. i København :th2: og stakkels Skallstorp må undvære begge begivenheder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2008 Fra i morgen mandag kan der bestilles billetter på www.ticnet.se. Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2008 Lustkort Bemärk at billigere billetter kan köbes på Ystad allahanda kontorerne, hvis man har lustkort Fra i morgen mandag kan der bestilles billetter på www.ticnet.se. Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2008 Også billetter hos Tores Allköp Ja, man kan altså også købe billetter i byen :) - hos Tores :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2008 Pris ? Er prisen så den samme som Ticnet ? 295 Ja, man kan altså også købe billetter i byen :) - hos Tores :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2008 Er prisen så den samme som Ticnet ? 295 Yep - 295 svenske kroner. Men - de kan også fås med den rabatterede YA-pris (hvis det skulle være aktuelt). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites