ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2008 Hvorfor dur den ikke ?? Havde ellers tänkt mig at ta derind :) For det første troede jeg at det var en impotør messe. Det er det ikke. Det er en forhandler messe. Derudover var det et meget begrænset sortiment de fleste havde med. Godt nok var der et par Lambo'er, RUF'er osv i forhallen som var meget sjove at kigge på. Og kun kigge!! De var nemlig alle spærret inde bag "pigtråd". Tag feks Mercedes' stand: 1 x A, 1 x B, 1 x CLC, 1 x C el. E (kan ikke huske) og den nye SL'er. BMW var heller ikke meget bedre: 3-4 forskelige 1 serie, et par 3 serie Sedan & Touring, 1 x 5 serie Touring og så nogle Mini'er. Eneste positive stand var Lexus som havde samtlige modeller med. Også en IS-F i hvid. Super fed. Jaguar havde også ofret sig med fuld model pakke. Glad for at jeg havde fri billetter. For ellers vil jeg virkelig have følt mig tørret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2008 Jeg er heller ikke vildt imponeret, men jeg var også i Herning i oktober. Den er noget større. Jeg havde en (af mange) begejstret besøgende der sagde at vores bil var den fedeste på messen. Det kan så både være kritik af messen eller rod til vores For det første troede jeg at det var en impotør messe. Det er det ikke. Det er en forhandler messe. Derudover var det et meget begrænset sortiment de fleste havde med. Godt nok var der et par Lambo'er, RUF'er osv i forhallen som var meget sjove at kigge på. Og kun kigge!! De var nemlig alle spærret inde bag "pigtråd". Tag feks Mercedes' stand: 1 x A, 1 x B, 1 x CLC, 1 x C el. E (kan ikke huske) og den nye SL'er. BMW var heller ikke meget bedre: 3-4 forskelige 1 serie, et par 3 serie Sedan & Touring, 1 x 5 serie Touring og så nogle Mini'er. Eneste positive stand var Lexus som havde samtlige modeller med. Også en IS-F i hvid. Super fed. Jaguar havde også ofret sig med fuld model pakke. Glad for at jeg havde fri billetter. For ellers vil jeg virkelig have følt mig tørret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Tak for imput.......Er der flere der har været på Malmø/Bella.....skriv skriv.... Egentlig er jeg mest interesseret i Racing Festival, som foregår i weekenden...Det mindes jeg er ret godt i Bella..... Det ser ud som om de racer med flere/federe biler i Bella end Malmø!!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Var lige en kort smut på Bella i dag, og kort blev det for det var ikke særlig spændende :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Jeg er også KUN interesseret i Racing Festival i Bella, så d'erover i morgen formiddag - FROKOST i Malmø - Eftermiddag Motormassan:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Jeg er også KUN interesseret i Racing Festival i Bella' date=' så d'erover i morgen formiddag - FROKOST i Malmø - Eftermiddag Motormassan:th2:[/quote'] PeterK eller andre (først til mølle med PM) kan afhente 2 stk fri billetter til Bella i Malmö C i dag inden kl 20:00. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 PeterK eller andre (først til mølle med PM) kan afhente 2 stk fri billetter til Bella i Malmö C i dag inden kl 20:00. ***AFSAT*** Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Om man ska på en god bilmässa så ska man åka till Elmiamässan i jönköping, jag tror att det är sveriges största mässa. Och efter lite info, så ser jag att det inte riktigt är fallet. ännu värre, den var förra helgen... http://www.custommotorshow.se/2007/index.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 2 fribilletter til bella kan afhentes i annelöv i morgen inden 1400 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2008 Jeg synes det er interessant at vi som faktisk betaler penge for at udstille i Bella har fået at vide at der ikke findes fribilletter, så ikke engang vores medarbejdere kan komme ind, når de så åbenbart eksisterer. Fuck Bella ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2008 Jeg synes det er interessant at vi som faktisk betaler penge for at udstille i Bella har fået at vide at der ikke findes fribilletter' date=' så ikke engang vores medarbejdere kan komme ind, når de så åbenbart eksisterer. Fuck Bella ![/quote'] Alle der er ansat i Bella får fribilletter:th2: Og ved at udstillerne har fået tilbudt x antal billetter til 30 kr. stk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2008 Jeg synes det er interessant at vi som faktisk betaler penge for at udstille i Bella har fået at vide at der ikke findes fribilletter' date=' så ikke engang vores medarbejdere kan komme ind, når de så åbenbart eksisterer. Fuck Bella ![/quote'] At Mercedes-Benz vælger at give nogle billetter væk, i form af kundepleje kan Bella Centeret jo ikke gøre noget ved. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2008 Men er der nogen der har været i Bella eller Malmø i den her weekend, og kan give lidt feed back på arrangementet?? Syntes Bella plejer at være interessant hvis man godt kan li at hoppe ind og ud af Ford og andre mere standart biler, og alle lidt udover det er gemt bag afspærring og ikke til at komme i nærheden af..... Men hvordan er det med Malmø?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2008 I Malmö er der en fin afdeling med Maserati og Ferrari - og så er der selvfølgelig Alfa Romeo 8C Competizione Ellers synes jeg ikke, der var så meget interessant. Jeg har ikke fået set så meget i Bella endnu, men der er dog en del flere klassiske biler (Rolls Royce, Jensen etc), hvis det har interesse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2008 Hvem gider da kigge på sådan en gang skrammelkasse???? Sådan så der ud fra vi åbnede til vi lukkede igår. Så kan du lære det Jeg tror også vi må have sat dansk besøgsrekord i den bil igår. Det var fedt. Og det er fedt at imponere folk. Min personlige favorit: "Jeg vidste godt at JBL lavde gode højttalere, men jeg vidste ikke at de var SÅ psyko-gode!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2008 Sådan så der ud fra vi åbnede til vi lukkede igår. Så kan du lære det Jeg tror også vi må have sat dansk besøgsrekord i den bil igår. Det var fedt. Og det er fedt at imponere folk. Min personlige favorit: "Jeg vidste godt at JBL lavde gode højttalere, men jeg vidste ikke at de var SÅ psyko-gode!" Så må du da også väre godt döv nu :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2008 Er lige kommet hjem fra Bella. Vurdere man Malmö messan mod Bella synes jeg Bella vinder. Den er lidt større og flere mærker representeret. Men en fesen Audi stand i Bella! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2008 Så må du da også väre godt döv nu :):) Man vender sig til det. De første par gange på Vandel var jeg noget ør i hovedet. Er lige kommet hjem fra Bella. Vurdere man Malmö messan mod Bella synes jeg Bella vinder. Den er lidt større og flere mærker representeret. Men en fesen Audi stand i Bella! Det er da bedre end sidste år hvor hverken Audi eller Volkswagen var der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2008 var på begge og er glad for at motormessen blev taget til sidst ellers var jeg blevet sur i bella før nøj hvor var malmø bare så meget federe der kunne man jo få lov til at pille ved andet end kedelige familiebiler. dog fik jeg mit livs griner i bella da to gutter står og glor på en mazda6 (ny) da de så skal lukke bagklappen bliver den ved med at hoppe op igen den holdt først op da den fik en masiv powerslam lukning af den ene med komentaren: fanme glad for at en mazda kun er fyldstof på biludstillinger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2008 Den udstillede Ferrari F50 fra Malmö messen måtte lige en tur i grøften på vej hjem fra udstillingen. http://sydsvenskan.se/skane/burlov/article312363.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites