Jump to content
Rene Larsen

Ny service til kunder med motorcykel

Recommended Posts

Hvor fantastiskt - så mangler vi "kun" samme service som alle andre, nemlig at kunne køre igennem bizz-banerne. Kan kortet låses kan bizzen vel også... Meeeeen når man ikke engang har kunnet forudse, at signaltavlerne kan sne til, når der ikke er monteret varme i frontglasset, ja så skal tvivlen da komme konsortiet tilgode :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BRAVO... ENDELIG lidt godt nyt.... Dette er helt ok for mig' date=' da jeg alligevel aldrig ville montere en brobizz paa min mc ...altsaa, jeg skulle under alle omstaendigheder ha' haanden i lommen ....[/quote']Ja, jeg er også helt tilfreds med den ordning -alt andet end manuelbanen! desvärre kunne jeg ikke få låst mit kort, da jeg ringede til kundeservice, for jeg havde sgu ik liiiige mit kundenummer ved hånden, men klart jeg skal med på den ordning!:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Misforstå mig endelig ikke - det er da et KÆMPE skridt i den rigtige retning. Men det ændrer ikke ved det faktum, at vi stadig ikke behandles på lige fod med andre trafikanter. Nu skal vi så bare have dem til at acceptere låsning af bizzen. Og der er ingen behov for fastgørelse af bizzen nogen steder - om den ligger i en lomme eller taske er ligegyldigt, den bliver registreret uanset. For jeres info afventer jeg stadig svar fra Jens Kampmann, hvor jeg håber at få en forklaring på, hvorfor man etablerer et farligere anlæg end det nuværende. Hvem ved - måske hjælper det, at blive ved med at kommunikere med dem, for at få dem til at komme med rimelige løsninger? God påske :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og der er ingen behov for fastgørelse af bizzen nogen steder - om den ligger i en lomme eller taske er ligegyldigt' date=' den bliver registreret uanset.[/quote'] Ja, den skal i praksis nok blive registreret... Altså med mindre du spørger et af de tekniske unikum'er der er ansat hos ØresundsbroKonsortiet b99.gif I så fald skulle den nok monteres lige over forlygten, ellers kan brobizz'en ikke registreres - og du får bommen i skallen m36.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm...linket er dødt ?? Betyder det mon at "servicen" er pillet af bordet ????Hvis de har.....!!! Så bliver jeg GAAALLL....! GRRRR....
Nej nej bare rolig :) Körte min förste tur over broen på mc i fredags og det virkede fint med kortet mod Dk (i 2. forsög), men desvärre havde jeg på vejen hjem fået lagt min mobil i samme lomme som kortet og så fik jeg afmagnetiseret det:sick:, dermed virkede det jo ikke -men det kan jeg trods alt ikke klantre broen for, og så fik jeg da også en hyggelig lille snak med en brodame, mens jeg forsögte at få lidt varme i fingrene:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er jeg ikke helt med' date=' -hvorfor vil i ha kortet låst ? Og hvorfor er det bedre at kører i kort banerne end manuel banen ? Bare hurtigere ??[/quote'] Man låser kortet således at det kun kan bruges til mc'en... Brobizz'en kan stadig bruges til bilen... Da jeg alligevel skulle ha' min brobizz op ad lommen = fuldt stop, så er dette en super løsning. Jeg har endnu ikke haft 2 sekunders ventetid, hvorimod jeg ofte holdt 10-15 minutter tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så mangler vi bare, at de også accepterer at låse bizzen, så man helt er fri for at holde. Nu er det snart et år siden jeg første gang kørte igennem bizzbane på MC-en og har aldrig haft nogen som helst problemer med det :) Afventer stadig svar fra Jens Kampmann. Hvem ved, måske kan vi en dag blive behandlet på lige fod med alle andre kunder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man låser kortet således at det kun kan bruges til mc'en... Brobizz'en kan stadig bruges til bilen... Da jeg alligevel skulle ha' min brobizz op ad lommen = fuldt stop, så er dette en super løsning. Jeg har endnu ikke haft 2 sekunders ventetid, hvorimod jeg ofte holdt 10-15 minutter tidligere.
Og hvorfor er det smart det er låst til en ting ?? Når du nu kører i bizz banen hvad for en bruger du så ?? De nye virker ikke synes jeg... :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og hvorfor er det smart det er låst til en ting ?? Når du nu kører i bizz banen hvad for en bruger du så ?? De nye virker ikke synes jeg... :(
Det smarte er jo at du kun betaler 60kr per tur... Det gør du ikke med en alm. brobizz, der betaler du bilprisen... Jeg kører jo netop ikke i brobizzbanerne... Jeg har mit kort i en lomme på ærmet, så det kræver fuldt stop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det smarte er jo at du kun betaler 60kr per tur... Det gør du ikke med en alm. brobizz, der betaler du bilprisen... Jeg kører jo netop ikke i brobizzbanerne... Jeg har mit kort i en lomme på ærmet, så det kræver fuldt stop.
Derfor ville det optimale jo netop være, hvis bizzen blev låst, så prisen var for MC og ikke bil... Med Bruttotrækaftale er det så stadig billigere at køre til "bilpris" når man kører omkring 50 gange månedligt og der spares stadig tid igennem bizzbanen :th2: Damn regnvejr...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pendler aftale til MC Hej, Vi er ved at købe motorcykel og ville høre, hvordan vi er stillet mht til pendling og bropassage. Hvad har I andre af aftaler? Prøvede at klikke på linket i 1. indlæg, men det er dødt, så ved faktisk ikke helt, hvad det er for et kort , I snakker om! :confused: Er det brokortet, der følger med til Øresundspendleraftalen til bilen, eller skal man have en bropas-aftale? Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det brokortet, der følger med til Øresundspendleraftalen til bilen, eller skal man have en bropas-aftale? Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe lidt?
Du kan bruge begge.... Altså pendleraftalen eller få en bropas(jeg har bropas).... Grunden til at jeg benytter bropas er, at jeg betaler 60kr for alle mine ture, uanset antal.... Hvis man bruger pendleraftalen så koster det præcis det samme som hvis man er i bil..... derfor sucks den aftale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan bruge begge.... Altså pendleraftalen eller få en bropas(jeg har bropas).... Grunden til at jeg benytter bropas er' date=' at jeg betaler 60kr for alle mine ture, uanset antal.... Hvis man bruger pendleraftalen så koster det præcis det samme som hvis man er i bil..... derfor sucks den aftale[/quote'] Tak for hjælpen :) Så tror jeg nok, vi herhjemme er enige om en bropas-aftale ved siden af den alm. pendler-aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites