Jump to content
Miriam

Fremkaldelse af billeder

Recommended Posts

Jeg syntes jeg fandt et sted der tog 0' date=5 øre pr billede når man selv oploadede det, men jeg kan selvfølgelig ikke finde det igen :(
Dét var sgu´ billigt! :laugh:(men igen - det ér jo mandag :rolleyes:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har altid brug Elgiganten i S. Prisen er den samme i DK og S' date=' Så der er en kursforskel at spare. Jeg mener vi giver 59øre per billede.[/quote'] De har engang i mellem 19 eller 29øre men min. 200 billeder. Har set det nogle gange i deres reklamer. Mvh Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

extrafilm virker dyre. Men det skyldes nok at jeg for det meste printer 13*18cm ud. Når man har digitale billeder, sortere man jo i dem og tager kun de bedste, derfor synes jeg det ser lidt bedre ud i 13*18 istedet for 10*15. Ulempen er dog at de fleste albums er i 10*15 format :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

El giganten tog på et tidspunkt 59 øre pr. billede, så jeg sendte 300 billeder af sted via deres hjemmeside. Glæden over besparelsen blev dog hurtigt erstattet af frustration. For det første fik jeg kun 1/3 af samtlige billeder, selvom jeg betalte for dem allesammen. Det opdagede jeg først når jeg var hjemme. Jeg kunne bare have kigget billederne grundigt igennem før jeg forlod butikken tænkte jeg, og tog tilbage igen. Fik billederne med det samme, og var pænt tilfreds indtil min kone klagede over at billederne var for små. Jo sagde jeg, det er hvad man får for 59 øre, men nej billederne VAR faktisk for små. 10 x 9 i stedet for 13 x 9, men ikke nok med at de var for små så havde billederne forskellige størrelser! Fatter ikke hvordan det kan ske. Jeg tog omgående tilbage, og her kommer det bedste: De gav mig pengene retur, og jeg fik lov til at beholde billederne:). Har ikke brugt El giganten siden da. Jeg kan varmt anbefale Bilkas fotoservice. Det koster 0,94 kr pr. billede lige nu (intet gebyr hvis afhentning sker i butikken), men nogle gange sænker de prisen til ca. 0,50 kr og så er det bare med at slå til. Har brugt Bilka mange gange, og er tilfreds hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites