Jump to content
anderspier

Skat i DK eller Sverige ?

Recommended Posts

Hej, Min mand. der bor i Sverige har en enkeltmandsvirksomhed i DK med PostBox adres f.eks. Han har ikke noget aktivititer i Sverige, han har kun danske kunder i Denmark. En revisør i Denmark fortalte ham noget om dobblebeskatning, han sagde at han skal betale noget i Sverige også???? Vi prøvede at kontakte first Dansk Skat, bagefter Svensk Skat og fik ikke noget svar???? Hvem kan hjælpe os, please!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej' date=' Min mand. der bor i Sverige har en enkeltmandsvirksomhed i DK med PostBox adres f.eks. Han har ikke noget aktivititer i Sverige, han har kun danske kunder i Denmark. En revisør i Denmark fortalte ham noget om dobblebeskatning, han sagde at han skal betale noget i Sverige også???? Vi prøvede at kontakte first Dansk Skat, bagefter Svensk Skat og fik ikke noget svar???? Hvem kan hjælpe os, please!!!!![/quote'] Lige under/over dit eget indlæg har Thygesen svaret. Endda tilbudt en anden med lign. problem at sende ham en pm. Så mon ikke også du kunne det hvis ikke hans svar er fyldest gørende nok?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige under/over dit eget indlæg har Thygesen svaret. Endda tilbudt en anden med lign. problem at sende ham en pm. Så mon ikke også du kunne det hvis ikke hans svar er fyldest gørende nok?
Ja jeg har lige sent pm til ham. Håber at han svare asasp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja jeg har lige sent pm til ham. Håber at han svare asasp.
Det er ikke sikkert da jeg ved han er på vej på ferie i et stykke tid. Så måske hvis du er heldig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej' date=' Min mand. der bor i Sverige har en enkeltmandsvirksomhed i DK med PostBox adres f.eks. Han har ikke noget aktivititer i Sverige, han har kun danske kunder i Denmark. En revisør i Denmark fortalte ham noget om dobblebeskatning, han sagde at han skal betale noget i Sverige også???? Vi prøvede at kontakte first Dansk Skat, bagefter Svensk Skat og fik ikke noget svar???? Hvem kan hjælpe os, please!!!!![/quote'] Hvad med at skifte revisor! Thygesens svar er det rigtige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites