anderspier 0 Anmeld indhold Skrevet March 14, 2008 Hej. Hvis man nu starter en enkeltmandsvirksomhed i DK (med kontor / driftsadresse i DK), skal man da betale nogen form for skat / aflægge nogen form for regnskab i Sverige ? (alt arbejdet vil blive udført i DK) ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2008 Kort svar.. Nej det skal du ikke.. Skriv en PM til mig hvis du vil vide lidt mere.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amanda 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Hej, Min mand. der bor i Sverige har en enkeltmandsvirksomhed i DK med PostBox adres f.eks. Han har ikke noget aktivititer i Sverige, han har kun danske kunder i Denmark. En revisør i Denmark fortalte ham noget om dobblebeskatning, han sagde at han skal betale noget i Sverige også???? Vi prøvede at kontakte first Dansk Skat, bagefter Svensk Skat og fik ikke noget svar???? Hvem kan hjælpe os, please!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Hej' date=' Min mand. der bor i Sverige har en enkeltmandsvirksomhed i DK med PostBox adres f.eks. Han har ikke noget aktivititer i Sverige, han har kun danske kunder i Denmark. En revisør i Denmark fortalte ham noget om dobblebeskatning, han sagde at han skal betale noget i Sverige også???? Vi prøvede at kontakte first Dansk Skat, bagefter Svensk Skat og fik ikke noget svar???? Hvem kan hjælpe os, please!!!!![/quote'] Lige under/over dit eget indlæg har Thygesen svaret. Endda tilbudt en anden med lign. problem at sende ham en pm. Så mon ikke også du kunne det hvis ikke hans svar er fyldest gørende nok? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amanda 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Lige under/over dit eget indlæg har Thygesen svaret. Endda tilbudt en anden med lign. problem at sende ham en pm. Så mon ikke også du kunne det hvis ikke hans svar er fyldest gørende nok? Ja jeg har lige sent pm til ham. Håber at han svare asasp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Ja jeg har lige sent pm til ham. Håber at han svare asasp. Det er ikke sikkert da jeg ved han er på vej på ferie i et stykke tid. Så måske hvis du er heldig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amanda 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Det er ikke sikkert da jeg ved han er på vej på ferie i et stykke tid. Så måske hvis du er heldig? det er ikke så godt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 det er ikke så godt Tror jeg ikke han er enig med dig i :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Hej' date=' Min mand. der bor i Sverige har en enkeltmandsvirksomhed i DK med PostBox adres f.eks. Han har ikke noget aktivititer i Sverige, han har kun danske kunder i Denmark. En revisør i Denmark fortalte ham noget om dobblebeskatning, han sagde at han skal betale noget i Sverige også???? Vi prøvede at kontakte first Dansk Skat, bagefter Svensk Skat og fik ikke noget svar???? Hvem kan hjælpe os, please!!!!![/quote'] Hvad med at skifte revisor! Thygesens svar er det rigtige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites