Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet March 11, 2008 Jeg prøver, at lave en hjemmeside om oxie har du nogle forslag eller adresser må du godt skrive dem til mig. Formålet er, at gøre det nemer for nye tilflytter fra Danmark at finde rundt i Oxie med hensyn til adresser til sport – skoler – børnehaver – tandlæge eller læger mm www.bricksite.com/oxie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 FED intiativ :) Men mangler lidt mere indhold, det kommer sikkert med tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 jamen nagi... det er jo derfor han spørger, så han kan få noget mere indhold... forresten så så jeg først din besked da jeg kom hjem fra jylland.. men manden er da klar på noget sjov en anden dag hvis det skulle være... og ja godt intiativ(øhhh staves???) millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Nyt på hjemmesiden Hjemmesiden www.bricksite.com/oxie er opdateret i dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 børnene hej kim.. der er jo mange børmefamilier der flytter til oxie. kunne du skrive lidt om hvad faciliteter der er for børn osv? dagis, legepladser, barnvård central, baby bibliotek, kirkens lege gruppe mm...? bare et forslag. ellers ser dert indtil videre godt ud. ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Svar til millis Hej med dig. Jeg skal prøve finde frem til noget godt mht. de små og deres forældre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2008 Hej Der er kommet nyt på hjemmesiden mht børneområdet mm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Tog fra Oxie Jernbanen er ved at blive udbygget, det vil blive nemmer og hurtigere at komme til Danmark med tog fra Oxie med skift i Hyllie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2008 hjemmesiden Der er kommet nyt på hjemmesiden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2008 Så er der også denne: http://www.fitness24seven.com/Oxie_anlaggningen.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2008 Til Kvist Fitness24seven er en finanskæde og kommer derfor ikke på bricksite.com/oxie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2008 Fitness24seven er en finanskæde og kommer derfor ikke på bricksite.com/oxie ØH! Den forstod jeg så ikke, men fred være med det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 Jeg siger også ØH?? Er det ikke en oplysnings side? Feks. står der sport? Er det kun Oxie IF Oldboys ( Sorry kunne ikke lade være ) :) Synes nu godt man kunne fortælle at der var en moderne fitness center i byen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 Til Kvist og Nagi Så er Fitness24Seven kommet på hjemmesiden samt designa køkken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2008 Nyt på hjemmesiden Der er kommet nye brugbare og gode link på hjemmesiden om Oxie :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2008 Nyt på hjemmesiden Der er kommet nye brugbare og gode link på hjemmesiden om Oxie :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2008 En hilsen fra Oxie IF Oxie IF skriver på www.bricksite.com/oxie Välkomna till Oxie IF alla danskar Du kan også se nye oplysninger om Oxie IF på hjemmesiden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites