Pendlerkim 10 Anmeld indhold Skrevet March 11, 2008 Hej. Jeg hedder Kim og er 34 år. Jeg har lige fået job på Østerbro men skal desværre møde om morgenen kl 4 hvor ingen toge eller busser kører fra hverken svigermor i Nivå eller vores hus i Hässleholm. Er der nogen som kender en løsning eller kan hjælpe med lift til arbejde? Det er ikke så vigtigt med hjemturen da busserne kører da. Jeg giver en god pris til den rette!:th2: Hvis du evt. har eller kender nogen der vil leje et pendlerværelse ud i Kbh (nær Østerport) har dette også interesse. Jeg ryger ikke men det er ok hvis du gør :) Er også flexibel med tiderne hvis bare det er før kl. 4 på Østerport. Skriv gerne hvis du kender et godt alternativ... For lige nu er konen godt irriteret fordi hun skal op hver morgen kl. 2 for at køre mig på job! Kan kontaktes på 22876505 el. netclairvoyanten@live.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 Køb en bil....Alt andet ville være fuldstændigt latterligt. Tror seriøst ikke du finder én der skal møde på det tidspunkt herinde...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendlerkim 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 :) Konen bruger bilen og jeg har ikke kørekort! Kan heller ikke få det da jeg ikke kan svensk og ikke må tage et kørekort i DK fordi jeg har folkeregister adresse i SE... dybt irriterende. Men tak for svaret. Har idag fundet et værelse i København som jeg vil benytte i hverdagene :( æv... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites