-TCOB- 10 Anmeld indhold Skrevet March 9, 2008 jeg er på ud kig efter en 924 gerne af de første, og den behøves ikke at stå perfekt, da jeg selv kan lave lidt på den. Hvis nogle "falder" over en, eller selv har en de vil af med så sig til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 Se hér Jeg er på ud kig efter en 924 gerne af de første, og den behøves ikke at stå perfekt, da jeg selv kan lave lidt på den. Hvis nogle "falder" over en, så sig til... Jeg faldt over 2 stk på Porsche-club'ens web "Annonstorget". En synet Porsche 924 turbo fra '82 til 26.000 SEK er vel ok... www.porsche.nu/annonser/index.htm?objectcategory=3 Man taler iøvrigt om Porsche 924 hér: www.porsche944.dk og direkte til forum: www.porsche944.dk/forum/list.php?12 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 Jeg faldt over 2 stk på Porsche-club'ens web "Annonstorget". En synet Porsche 924 turbo fra '82 til 26.000 SEK er vel ok... www.porsche.nu/annonser/index.htm?objectcategory=3 Man taler iøvrigt om Porsche 924 hér: www.porsche944.dk og direkte til forum: www.porsche944.dk/forum/list.php?12 Hej Dem har jeg set, men er på udkig efter noget andet end dem der er på porsche.nu. Vil helst ike have turbo, ren sugemotor til mig. Men har set på de danske sider, men vil helst ikke til at hente noget til sverige, da jeg nok kun skal have den et par år til jeg får fat på min 911;O) Men jeg kigger også på blocket.se der var en men den er lige blevet solgt i dag, pis pis:cool: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 Personligt, så ville jeg tage 944'eren over 924 (har selv kørt og pendlet i en i mange år). Især type 2 er glimrende og trækker rimeligt. Nevø har en 924 i Danmark, og det er altså ikke det samme. Bare lige min input. Held og lykke!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 ;) Bare lige min input. Jeg tror, det er et fritidsprojekt - ellers vil jeg give dig ret. Iøvrigt er der bunker af 924 til salg i Tyskland - til fornuftig pris Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 det skal være lidt projekt, men den skal også ud og luftes. Men helt sikker en 944 ville være at fortrække, men igen det har desværre noget med pengepungen at gøre;O) Men som sagt er det kun til jeg får fingerne i min 911 ´65:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 Lidt links... Men som sagt er det kun til jeg får fingerne i min 911 ´65 Kender du dette site: www.early911.se samt ikke mindst www.early911.dk Jeg forstår ikke helt, at man vælger de helt gamle modeller - jég ville vælge fra '76 og frem... (galvaniseret) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 Dem kender jeg skam godt, den god ven har lige kobt en fra 67 i dk, gennem den side. Men omkirgn hvad man vælger, ja så er det et spørgsmål om hvad man vil have. Der er helt sikker en fordel ved at have en efter ´76 men det er der så mange der her. Så skal man have noget der ikke ses så tit, må der være fra 68 og før. Men igen hvis det var motor jeg gik efter skulle det helt klart være efter 76. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 Men Mogens har du prøvet en 924S?? i så flad hvad syntes du om det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 Hej TCOB Jeg står med en 924 fra 1979 hos min svigerfar. Når man tænker på alderen er den i ganske god stand. Den er "Porshe Rød" Du kan skrive til ham på rolandsall@hotmail.com Så kan i tales videre der. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 Men Mogens har du prøvet en 924S ? Nope - jeg har ikke kørt sådan een... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 Hej TCOB Jeg står med en 924 fra 1979 hos min svigerfar. Når man tænker på alderen er den i ganske god stand. Den er "Porshe Rød" Du kan skrive til ham på rolandsall@hotmail.com Så kan i tales videre der. \Tom Er det i danmark eller sverige ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2008 I sverige. Min svigerfar er svensk. Du kan bare aftale en tid med ham, så kan du komme forbi og se den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Den fåes i flere forskellige udgaver den 924 - og med brede skærme (ved hvor der står et pragteksemplar på danske skiver med de brede kantede skærme und alles - den er dog ikke til salg). Du får dog MEGET mere bil for pengene i en Porsche 944 S2, med 3.0 liters motor. Det er noget der vil noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Du får dog MEGET mere bil for pengene i en Porsche 944 S2, med 3.0 liters motor. Det er noget der vil noget. Ja det kan vi nok ikke komme uden om, men igen den koster det mere, og jeg vil have en NU. kan ikke vente med at så sparet sammen. Men en 944 2S kan jeg vist heller ikke forsikre som klassiker eller veteran(bor i sverige). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2008 Ja det kan vi nok ikke komme uden om, men igen den koster det mere, og jeg vil have en NU. kan ikke vente med at så sparet sammen. Men en 944 2S kan jeg vist heller ikke forsikre som klassiker eller veteran(bor i sverige). Det har du fuldstændig ret i - jeg overså en stor del af tråden, det må du undskylde. Jeg kan ikke huske hvornår (årgang) Porsche 924 Carrera GT blev produceret, men hvis du kan finde sådan en og få den veteranforsikret - så bliver jeg faktisk misundelig. Det er bare en pisse fed bil! Men igen - den har jo turbo, som du ikke vil ha. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2008 Og til dem der ikke kender Porsche 924 Carrera GT - så er det en 924 med en "stor" motor, fuchs fælge og bredde skærme mv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2008 Og til dem der ikke kender Porsche 924 Carrera GT - så er det en 924 med en "stor" motor, fuchs fælge og bredde skærme mv. MEN hvis man nu faldt over sådan en, så er en tirbo bil okay. Jeg holder mig dog til suge motor. MEN igen hvis det er nu er Niclas Kiseas 911 GT2 som han har givet omkring 650 hk, så kan jeg godt gå men til en turbo. Har været ude og køre med ham i den, og det var sku en oplevelse:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 16, 2008 Fortid... MEN igen hvis det er nu er Niclas Kiseas 911 GT2 som han har givet omkring 650 hk, så kan jeg godt gå men til en turbo. Har været ude og køre med ham i den, og det var sku en oplevelse Han har allerede solgt den igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2008 Han har allerede solgt den igen... ja det hørte jeg godt, men sådan er det jo med de biler, de skal skiftes ud igen og igen. Ved at han havde købt sin skyline tilbage også men tror nok også den er solgt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2008 Såvidt jeg er oplyst er (var) Kiesas en Turbo der er bygget om og altså ikke en GT2.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2008 Såvidt jeg er oplyst er (var) Kiesas en Turbo der er bygget om og altså ikke en GT2.. Det er rigtigt en ombygget turbo men med de rigtige stumper på den skulle ha givet 800 hk til sidst..:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2008 Såvidt jeg er oplyst er (var) Kiesas en Turbo der er bygget om og altså ikke en GT2.. Jo det skulle være en GT2. Jeg kan ikke lige sætte et billede men har vedhæftet, det skulle være et at billen og kiesa og jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2008 Såvidt jeg er oplyst er (var) Kiesas en Turbo der er bygget om og altså ikke en GT2.. Men ejg skal være et svfar skyldig og det er en turbo der er bygget om, eller en GT2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2008 Jo det skulle være en GT2. Jeg kan ikke lige sætte et billede men har vedhæftet, det skulle være et at billen og kiesa og jeg. Det er en Porsche 996 Turbo der er bygget om til en GT2. Jeg forstår ikke ombygningen, da jeg til enhver tid vil mene at 4hjulstræk er en klar fordel med den slags kræfter. Men jeg ved selvfølgelig ikk om den kan holde til det og det er derfor den måske er bygget om...? Jeg er sikker på der er rigtig gode grunde til det, da han har rigtig godt styr på hvad han laver Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites