michael og carina 10 Anmeld indhold Skrevet March 5, 2008 Så starter superligaen igen, har oprettet en pulje til øressundsdebattens brugere. http://drommeholdet.dk/default_login.asp? Pulje.Debatligaen Kodeord Øresund Hvis der er nogen der vil være med på drømmeholdet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2008 hov hov, ikke stjæle "medlemmer" fra mit dr superliga managerspil som desuden er gratis ;-) Drommeholdet koster 59,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2008 hej med dig Oxie SV har tilmeldt sig i debatliga:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2008 :o Sorry Juff. Meeen drømmeholdet er da noget federe, vil jeg sige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2008 :o Sorry Juff. Meeen drømmeholdet er da noget federe' date=' vil jeg sige.[/quote'] Det er så iorden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 KOM NU drenge og piger. Det kan da ikke være rigtig vi kun skal være 3 i debatligaen??? Det koster kun 59 kr for at oprette et hold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Stadig ingen????????? Spillet starter d 15. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2008 Så er det sidste chance:) Gåt folk virkelig ikke mere op i fodbold herinde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2008 Jo men de er nok i den gratis liga tror du ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macman 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2008 F1 Nu interesser superligaen mig ikke, men det gør F1 til gængæld. Jeg har oprettet 2 stk. F1 hold, hvis der er nogen der er til motorsport, så feel free to join the party, med håneret hver anden søndag : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites