Juff 10 Anmeld indhold Skrevet March 5, 2008 http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2008/02/29/135311.htm Kom så :D Liga: Øresundsligaen kodeord: Øresund Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2008 Jeg er klart på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2008 Ups havde ikke set det var DR http://drommeholdet.dk/default_login.asp? Pulje.Debatligaen Kodeord Øresund Hvis der er nogen der vil være med på drømmeholdet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2008 Sjovt, den kan ikke finde din liga... juff.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2008 ups. Liga: Øresundsligaen :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Duffman 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2008 Så er jeg oprettet og klar til kamp - jag sætter mig på førstepladsen fra start af med mit stjernehold :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fck4ever 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2008 Hej Jeg er også på, så mangler der 4 til, hvis vi vil konkurere med andre, :th2: René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2008 jeg er også på, der mangler vist stadig 2 stk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2008 admin... hov hov......... jeg havde ikke forventet at jeg så tidligt på foråret skulle løfte en pegefinger. Som admin har jeg altså den store rutine og kendskab til fodboldens verden, at første pladsen burde være min ... fortsat god turnering ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2008 Ja der er sgu lagt hårdt ud... god vind derude Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2008 Bom bom... så er IFK Klagshamn med... selvom det lige er en runde for sent... men så kan jeg jo komme bagfra ;-) Og nu er vi 10 hold! Eneste regel fot mit hold; ingen uvaskede! Held og lykke... Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2008 Drenge... det tog sgu ikke lang tid hva'? Selvom jeg mangler point for første runde er mit hold nr. 1... selv om det kun er med 14 point ned til nr. 2... - og der er en der har fjernet sit hold fra ligaen? Nå der er jo lang tid endnu, og meget kan ske... men IFK Klagshamn styre! Pelle (Ved godt at det hedder "styrer" - morer mig bare meget over hvor dårligt teenagere staver...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2008 Ja ja ... men men... det er jo ikke slut endnu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Nej, og allerede en runde efter er det gået tilbage for mine drenge... Og for ligaen som sådan; endnu et hold er droppet ud? Det kan måske være måden man kan vinde på... hvis der dropper et hold ud efter hver runde... Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 Er i klar over hvor svært det er at skrive en mail med armene højt hævet over hovedet? ;-) I siger bare til hvis i skal sættes til vægs i noget EM manager eller superliga næste år... Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites