Bjarne233 10 Anmeld indhold Skrevet March 4, 2008 Hvis nogen skulle være interreseret (set i lyset af anden tråd om bl.a løn ) http://www.112.dk/neobuilder.php?id=200802221049571800000030167 Kom ind og spring 200 fastansatte ambulancefolk i køen til brandmandsplads over !!! :thumbdown Men det måtte jo komme...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2008 ok jeg troede lige det var noget for mig ind til jeg så lønnen! Men NEJ for en løn!!!!! det er ikke mig! Var ellers engang en drøm!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2008 Nu er løn jo ikke alt.. du får jo en gratis uniform :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2008 dårlig løn??? Hvis nogen skulle være interreseret (set i lyset af anden tråd om bl.a løn ) jeres grundløn er ca. 900 kr mere end min.. og med 2700 i fast tillæg pr. mdr så er det da lige før.. Men I kun kan jo kun skyde med vand, så jeg fastholder :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2008 Men I kun kan jo kun skyde med vand' date=' så jeg fastholder :D[/quote'] Det hænder da også vi skyder en nål i armen på folk....men det kommer de her gutter jo ikke til.....så tjaaa.... :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites