K.C 10 Anmeld indhold Skrevet March 4, 2008 Er der nogen, der pendler Malmø C - Avedøre Holme? (Jeg har set tråden fra 2006, men får ingen respons, så nu opretter jeg en ny :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2008 Er der nogen' date=' der pendler Malmø C - Avedøre Holme? (Jeg har set tråden fra 2006, men får ingen respons, så nu opretter jeg en ny :) )[/quote'] Hej K.C Jeg kan ikke helt matche , det du beder om, men jeg kører hver morgen fra Kroksbäck til Rødovre via Avedøre havnevej , jeg kører fra Kroksbäck kl ca. 6:30 og retur kl. ca 16:00, nogle dage retur via Holmbladsgade da jeg skal have en kammart med hjem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2008 Er der nogen' date=' der pendler Malmø C - Avedøre Holme? (Jeg har set tråden fra 2006, men får ingen respons, så nu opretter jeg en ny :) )[/quote'] Fordi du vil vide hvor lang tid det tager eller ? Jeg arbejder på Stamholmen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2008 Hej - Tak for jeres svar. Grunden til jeg spørger er fordi jeg pr. 1. april selv skal pendle til Avedøre Home, nærmere betegnet Industriholmen! Jeg er i den forbindelse interesseret i evt. samkørsels muligheder. Skal møde ml. kl. 8.00-8.30 - og har fri igen kl. 16.00-16.30. Bor dog i Malmø C... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2008 Hej - Tak for jeres svar. Grunden til jeg spørger er fordi jeg pr. 1. april selv skal pendle til Avedøre Home' date=' nærmere betegnet Industriholmen! Jeg er i den forbindelse interesseret i evt. samkørsels muligheder. Skal møde ml. kl. 8.00-8.30 - og har fri igen kl. 16.00-16.30. Bor dog i Malmø C...[/quote'] Hejsa, Jeg kører dagligt fra Malmø til Brøndby (lige forbi Avedøre), så hvis du er interesseret, kan du sagtens køre med. Du kan evt. kontakte mig på mail for yderligere info osv. : storbyen@gmail.com VH Louise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites