poseidon 10 Anmeld indhold Skrevet March 4, 2008 Lille araber blanding søger rytter 2-3 gange om ugen. Der er ridehus samtbane og dejlig skov 500 kr pr mdr + ridehus det er meget lidt da det betales halv årligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2008 Kan du sige lidt mere om hesten? Alder, højde, temperament, uddannelsesniveau - og hvilken type rytter søger du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2008 hest Hesten er en lille rød hoppe på ca 152 cm med et ok temp men kan tændes. Rytteren skal være over 18 år og gerne kunne lidt. har ikke de store ønsker. Hun kan når hun er i træning gå en LA og kan springe lidt er sød på tur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Hvor står hesten opstaldet? er det din hest? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Betaling Jeg skal ikke spolere din annonce, men... Hvis du sätter en seddel op i den lokale ICA som din annonce her, får du ingen. Det er ikke särligt almindeligt at betale for halvpart herovre. Bare så du ved det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 hest Hesten står i Skabersjø og jo det er ret dyrt i sverige at have halvpart her. Det er ikke min hest men er man en dygtig rytter er der gode muligheder for både træning og stævne og man kan ha hesten som det er ens egen. Hende der har hesten er gravid og må ikke ride og så har hun en super hest mere så vil man ha en hest som sin egen så er chancen her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Jeg forstår ikke helt Vi misforstår måsle hinanden. Jeg skriver at det normalt er gratis at have halvpart, og du skriver at det er dyrt ? Jeg kender ingen der får betalt for at andre rider deres hest herovre. Hesten står i Skabersjø og jo det er ret dyrt i sverige at have halvpart her. Det er ikke min hest men er man en dygtig rytter er der gode muligheder for både træning og stævne og man kan ha hesten som det er ens egen. Hende der har hesten er gravid og må ikke ride og så har hun en super hest mere så vil man ha en hest som sin egen så er chancen her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites