Jump to content
poseidon

Hest søger rytter - Skabersjö

Recommended Posts

hest Hesten er en lille rød hoppe på ca 152 cm med et ok temp men kan tændes. Rytteren skal være over 18 år og gerne kunne lidt. har ikke de store ønsker. Hun kan når hun er i træning gå en LA og kan springe lidt er sød på tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hest Hesten står i Skabersjø og jo det er ret dyrt i sverige at have halvpart her. Det er ikke min hest men er man en dygtig rytter er der gode muligheder for både træning og stævne og man kan ha hesten som det er ens egen. Hende der har hesten er gravid og må ikke ride og så har hun en super hest mere så vil man ha en hest som sin egen så er chancen her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ikke helt Vi misforstår måsle hinanden. Jeg skriver at det normalt er gratis at have halvpart, og du skriver at det er dyrt ? Jeg kender ingen der får betalt for at andre rider deres hest herovre.

Hesten står i Skabersjø og jo det er ret dyrt i sverige at have halvpart her. Det er ikke min hest men er man en dygtig rytter er der gode muligheder for både træning og stævne og man kan ha hesten som det er ens egen. Hende der har hesten er gravid og må ikke ride og så har hun en super hest mere så vil man ha en hest som sin egen så er chancen her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites