larscph 18 Anmeld indhold Skrevet March 2, 2008 Hep... Jeg går og funderer lidt på at købe mig en ny PC - gider ikke brænde formuer af på projektet, men skal bare have en god og rimelig hurtig allround maskine der kan bruges til "almindelig hjemmebrug" plus lidt videoredigering. Jeg havde tænkt mig at den skulle køre Vista, og det plus videoedit gør at jeg tænker 4GB memory. Lidt søgen rundt gav mig f.ex. den her: http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=GPC5201&GroupGuid=1015&SelectedGroup=1015 Som ligger beløbsmæssigt inden for hvad jeg syntes er sjovt at betale. Er det et ok bud? Eller er der noget i samme prisklasse (lad os sige op til 6.000 dkk - hardware only) der ville være markant bedre? Er der nogen der har erfaring med støjniveuaet i GetMore's maskiner? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Prøv lige at google firma navnet inden du køber hos dem ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Jow.. Jeg kan se at der er en del, der har haft dårlige erfaringer med dem. Det vil jeg lige tage med i mine overvejelser. Hvad med den tekniske specifkation på maskinen - er den som sådan OK? Der kan jo sagtens findes tilsvarende andre steder. Ellers har Aldi i øvrigt også noget på tilbud fra på onsdag kan jeg se, den var måske også værd at kigge lidt nærmere på.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Jeg har haft rigtige dårlige erfaringer med dem. De sælger varer der har været ude før, i åbne pakninger, der mangler det halve (ejeren ejer også Multimediaworld-butikkerne). Deres reklamation kan du ikke få kontakt med og returvarer 'forsvinder'. Jeg vil fraråde at bruge dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Måske kan du finde noget her. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Jeg har haft rigtige dårlige erfaringer med dem. De sælger varer der har været ude før, i åbne pakninger, der mangler det halve (ejeren ejer også Multimediaworld-butikkerne). Deres reklamation kan du ikke få kontakt med og returvarer 'forsvinder'. Jeg vil fraråde at bruge dem. Hmmm... Jeg finder et andet sted at handle! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites