Madsen 10 Anmeld indhold Skrevet March 2, 2008 Jeg har nu opdateret min msn, og det hele ser fint ud og fungerer. Dog mangler jeg lidt en feature, som jeg var meget meget glad for. Ved den gamle version kunne man samle alle samtaler i ét vindue, og derefter bladre i samtalerne. Det sparede plads og fungerede rigtig godt. Det er ikke en indstilling i msn jeg selv har fundet, men en dag spurgte computeren mig, om jeg ikke ville ændre det, og jeg sagde ja. :) Nu, ja nu er den feature væk og jeg har brugt timer på at gennemsøge indstillingerne og hjælp, men jeg kan bare ikke finde den indstilling Nogle der ved hvor jeg finder den henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Det er - så vidt jeg ved - en del af Messenger Plus. Se om du stadig har den installeret til din MSN, og hvis du ikke har, må du installere igen... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Jeg har nu opdateret min msn, og det hele ser fint ud og fungerer. Dog mangler jeg lidt en feature, som jeg var meget meget glad for. Ved den gamle version kunne man samle alle samtaler i ét vindue, og derefter bladre i samtalerne. Det sparede plads og fungerede rigtig godt. Det er ikke en indstilling i msn jeg selv har fundet, men en dag spurgte computeren mig, om jeg ikke ville ændre det, og jeg sagde ja. :) Nu, ja nu er den feature væk og jeg har brugt timer på at gennemsøge indstillingerne og hjælp, men jeg kan bare ikke finde den indstilling Nogle der ved hvor jeg finder den henne? Download "Messenger Plus! Live" på siden http://www.msgpluslive.net/ efter installationen vælg "Plus!" >> "Preferences" >> "Conversations" tab >> "tabbed chats" på din venstre side >> sæt flueben i "Enable Tabbed Chatting" herefter skulle det virke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Hvilke andre fordele/ulemper er der ved MSN plus? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Det er - så vidt jeg ved - en del af Messenger Plus. Se om du stadig har den installeret til din MSN' date=' og hvis du ikke har, må du installere igen... :)[/quote'] AHA!! Tusind tusind tusind tak! Installerer det straks igen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Hvilke andre fordele/ulemper er der ved MSN plus? Der er jo, som nævnt, mulighed for kun at have ét samtalevindue åbent, derudover er der log-filer og oversigt over de mennesker du har som kontakter. Der kan du se hvornår de sidst har været på osv... Jeg har været rigtig glad for det lille ekstra :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites