Jump to content
Fagerland

Flaskegas

Recommended Posts

Hvad med sådan en varmeovn med gas ?? Er de også LIVSFARLIGE nok til man kan blive kaldt idiot (og meget andet) hvis man har sådan en stående?? Ikke at jeg har' date=' men jeg undrer mig bare hvornår flaskegas er blevet SÅ FARLIG at man ligefrem skal til at svine folk til fordi de tillader sig at bruge flaskegas (såvidt jeg ved sker der ikke forfærdelig mange uheld med dem....ihvertfald færre en biluheld...og jeg hører da ikke mange svine billister til... nej men ihvertfald ikke alle billister....nja ok :scared::th2:) :rolleye:[/quote'] stort set de eneste ulykker i dk med flaskegas er overophedning ved brand ikke utætheder og lign ... hvorimod der ret tit er dødsfald og nær dødsfald pga utætte naturgas fyr osv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er dampen (eller gassen, rettere) vist lukket ud.... Jeg forstår at temperamentet kan løbe af med selv den bedste...men hvis denne tråd ikke finder et mere lempeligt sprogbrug, så lukker vi af for diskussionen. Børn er velkomne herinde - hvis de kan tale pænt. :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil give de forskellige ret i, at udtale sig om noget, og så IKKE have tjek på. Det holder minus. Og derfor i sin gode ret til at udtale sig. Og så begraver vi den her...... Så tak til alle, sagligt som ikke sagligt. Det er rart at se, at folk er i live, og nar en mening i disse tider :) Michael: Jeg ser frem til, at hente en flaske gas fra dig :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites