Jump to content
agerley

Malmö Central Söder <-> Rådhuspladsen ??

Recommended Posts

Hej alle sammen Jeg begynder på et nyt arbejde fra og med 1. April 2008 og vil derfor lige tjekke om der er nogen som tar samme rute som jeg kommer til at tage fremover. Jeg bor tæt ved Mobilia i Malmö og den nye arbejdsplads ligger på Rådhuspladsen i Kbh. Er der nogen som kører denne rute fra Mandag til Fredag, så sig endelig til. Mødetid ligger imellem 08:00 & 09:00 og ellers en normal arbejdesdag på 8 timer inkl. frokostpausen :). Kunne i praksis sagtens tage toget, men vil tro at der kunne spares lidt tid og evt. penge, ved at køre sammen med en af jer :th2: Mvh. Stephan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bus 999 Tillykke med dit nye job! Kender du buslinjen 999 Malmø-København? Den kører fra Mobilia og stopper ved henholdsvis banegården og rådhuspladsen (Rådhuspladsen er dog sidste stop efter den har kørt forbi Kongens Nytorv og Nørreport) Stiger du på ved Mobilia og af ved Banegården er rejsetiden ikke særlig lang. Se link nedenfor. På hjemturen kan du stå på ved rådhuspladsen, hvor fra den kører direkte til Sverige. Prisen for 20 tur/retur er 1.500 SEK - 1.200 DKK og er derfor billigere end tog og et godt alternativ, hvis du ikke kan finde nogen at køre med... Man køber et ark med 20 tur/retur mærker dirkete i bussen. Jeg kører selv dagligt med den og synes det er MEGET bedre end tog! http://www.graahundbus.dk/9-plan.htm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle sammen Jeg begynder på et nyt arbejde fra og med 1. April 2008 og vil derfor lige tjekke om der er nogen som tar samme rute som jeg kommer til at tage fremover. Jeg bor tæt ved Mobilia i Malmö og den nye arbejdsplads ligger på Rådhuspladsen i Kbh. Er der nogen som kører denne rute fra Mandag til Fredag, så sig endelig til. Mødetid ligger imellem 08:00 & 09:00 og ellers en normal arbejdesdag på 8 timer inkl. frokostpausen :).
Jeg har samme mødetider og mit job er ca. samme sted. Sig til hvis du køber en bil og vil pendle ;) Men, jeg tror ikke du skal satse voldsomt på at spare tid... Max 5-10 min. hver vej. Men, til gengæld mangler du så en p-plads i byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres svar. Kendte godt til gråhundbussen, men havde ikke lige tænkt over den som en mulighed, nu når jeg snart skal arbejde på rådhuspladsen. Helt klart en god ide :-) takker MC Manden, jeg har bil, men ikke nogen sted at parkere i centrum, det er det største problem. Hvordan gør du med parkeringen? /Stephan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MC Manden, jeg har bil, men ikke nogen sted at parkere i centrum, det er det største problem. Hvordan gør du med parkeringen? /Stephan
Jeg parkere ved Svågertorp. Det er betydelig lettere at ta' toget over når man arbejder så tæt ved Hovedbanen. I sommerhalvåret kører jeg dog motorcykel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg arbejder osse ved Rådhuspladsen. Kører i bil' date=' og har p-plads, men har meget unormale arbejdstider - desværre. Kunne ellers godt bruge noget selskab i bilen :P[/quote'] Hvad er "meget unormale arbejdstider" ? Jeg kan arbejde når det passer mig....stort set

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle sammen Jeg begynder på et nyt arbejde fra og med 1. April 2008 og vil derfor lige tjekke om der er nogen som tar samme rute som jeg kommer til at tage fremover. Jeg bor tæt ved Mobilia i Malmö og den nye arbejdsplads ligger på Rådhuspladsen i Kbh. Er der nogen som kører denne rute fra Mandag til Fredag, så sig endelig til. Mødetid ligger imellem 08:00 & 09:00 og ellers en normal arbejdesdag på 8 timer inkl. frokostpausen :). Kunne i praksis sagtens tage toget, men vil tro at der kunne spares lidt tid og evt. penge, ved at køre sammen med en af jer :th2: Mvh. Stephan
Hej Stephan. Jeg kører dagligt fra Malmø til Brøndby (kan sagtens køre omkring Rådhuspladsen), så hvis du stadig mangler nogen at køre med, så send mig et skriv på mailen : storbyen@gmail.com Jeg har skiftende arbejdstider, dog stadig i dagtimerne, men det finder vi ud af, er fleksibel. VH Louise.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites