Sorenkyd 10 Anmeld indhold Skrevet February 28, 2008 Hej Min kæreste og jeg skal overvejer at melde os til babysvømning med vores lille datter på nu snart seks uger. Vi vil helst i weekenden, da det passer bedst. Har fundet dette sted: http://www.malmosim.nu/lss/simskola.htm. Er der nogen som har nogle erfaringer med dette sted, eller kender andre steder hvor der er hold i weekenden. /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2008 En lille pige på 6 uger er da for lille til at få noget ud af babysvømning, og mener også der er en lov på vej der siger at børn skal være mindst 3 mdr. Hej Min kæreste og jeg skal overvejer at melde os til babysvømning med vores lille datter på nu snart seks uger. Vi vil helst i weekenden, da det passer bedst. Har fundet dette sted: http://www.malmosim.nu/lss/simskola.htm. Er der nogen som har nogle erfaringer med dette sted, eller kender andre steder hvor der er hold i weekenden. /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sorenkyd 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 Hmmm, da jeg ikke mener, at jeg skrev i mit indlæg, at det var her nu, vi ville starte men derimod, at vi gerne snart vil melde os til prøver jeg igen. Og for øvrigt. Hvem er din kilde på det med lovgivningen.. Det lyder lidt som en røver, da de fleste tilbyder babysvømning fra omkring 8 uger.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2008 Hmmm, da jeg ikke mener, at jeg skrev i mit indlæg, at det var her nu, vi ville starte men derimod, at vi gerne snart vil melde os til prøver jeg igen. Og for øvrigt. Hvem er din kilde på det med lovgivningen.. Det lyder lidt som en røver, da de fleste tilbyder babysvømning fra omkring 8 uger.. Vores babysvømmelærer!!! "Min kæreste og jeg skal overvejer at melde os til babysvømning med vores lille datter på nu snart seks uger. " Lyder lidt som det er nu! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2008 Hmmm, da jeg ikke mener, at jeg skrev i mit indlæg, at det var her nu, vi ville starte men derimod, at vi gerne snart vil melde os til prøver jeg igen. Og for øvrigt. Hvem er din kilde på det med lovgivningen.. Det lyder lidt som en røver, da de fleste tilbyder babysvømning fra omkring 8 uger.. Hej Søren, Mht. babys alder før start til babysvømning, ville jeg nok også anbefale lige at vente til hun er en anelse ældre. I vores svømmehal anbefaler de også at baby er mindst 3 måneder gammel. Vi begyndte med vores datter da hun lige var blevet 4 måneder og hun er en af de mindste på holdet. Der er meget i det - bl.a. har hun nu ligget i en badering og jeg var da nervøs for at hun ville dratte igennem. Godt nok skal vi holde hende i den, men kun med underhåndsgreb om ring og arme. Jeg syntes det var meget svært og var glad for at hun ikke er mindre. Held og lykke, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2008 Hmm... Jeg skal til lægen næste uge, og så begynder jeg til baby svømmning med Liam som er 7 uger... Han elsker og være i bad og kan se han nyder det!! Så hvorfor ikke starte til svømmning med ham!! Der er ikke nogle regler.. kun at navlen skal være helet, og at mor godt må gå i vandet (hvis det er hende der skal svømme med :-)) Jeg glæder mig helt vildt... Jeg tror han vil elske det!!! Sofie og Liam (fra den 13 jan) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2008 Hmm... Jeg skal til lægen næste uge, og så begynder jeg til baby svømmning med Liam som er 7 uger... Han elsker og være i bad og kan se han nyder det!! Så hvorfor ikke starte til svømmning med ham!! Der er ikke nogle regler.. kun at navlen skal være helet, og at mor godt må gå i vandet (hvis det er hende der skal svømme med :-)) Jeg glæder mig helt vildt... Jeg tror han vil elske det!!! Sofie og Liam (fra den 13 jan) Hej Sofie, Ja - det er jo forskelligt hvordan de små reagerer. Jeg kan jo kun tale ud fra egen erfaring. På vores hold er der kun én pige som er en måned yngre end vores datter og hun virker rigtig lille i forhold til de andre. Der har også været meget RS virus siden vores datter blev født sidst i september - det har sandelig ikke begunstiget min lyst til at få hende for tidligt ud blandt andre folk. Her findes altså andet lige flere virus i svømmehallen end der gør på BVC, hvor der ikke må komme børn med sygdomme. Nuvel, nu ved jeg at RS virus er på retur, så måske er det ikke lige dét som giver dig stof til eftertanke... men det har det sandelig gjort mig. Men held og lykke med babysvømning - for sjovt det er det da. :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Eva 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2008 Hvor går I til babysvømning henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2008 Hvor går I til babysvømning henne? Hej Eva, Vi går i vores lokale svømmehal i Trelleborg. Det er vi super glade for. :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mlorup 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2008 Vi går til babysvømning med Asker som er 4 1/2 måned i Swimmix inde i Limhamn. Er super glade for det, og svømmelæren er bare så dygtig. Vi begyndte da han var små 11 uger, og det var en fin alder. Holdene er delt op i alder, så alle følges ad. Lige nu dykker Asker helt under vandet og kan "svømme" under vandet fra en person til en anden(meget kort afstand, men alligevel imponerende!). Maibrith Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LeneDK 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2008 Babysvømning Hej Winnie Hvem står for babysvømningen I går til i Trelleborg ? Fra min datter var ca. 5 mdr (før startede der ikke nyt hold pga lang sommerferie) til hun var knap 1 år og begyndte i dagis, gik vi via TKS (Trelleborg Kappsim) og fandt undervejs ud af, at der var andre arrangører af babysim, som var noget billigere. Nu er der en lillesøster/lillebror på vej, og jeg vil rigtig gerne gå til babysim igen, men vil da ikke betale den dyreste arrangør. Så godt synes jeg nemlig heller ikke TKS var. Det var ikke særlig varieret. :) Lene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2008 Hej Winnie Hvem står for babysvømningen I går til i Trelleborg ? Fra min datter var ca. 5 mdr (før startede der ikke nyt hold pga lang sommerferie) til hun var knap 1 år og begyndte i dagis, gik vi via TKS (Trelleborg Kappsim) og fandt undervejs ud af, at der var andre arrangører af babysim, som var noget billigere. Nu er der en lillesøster/lillebror på vej, og jeg vil rigtig gerne gå til babysim igen, men vil da ikke betale den dyreste arrangør. Så godt synes jeg nemlig heller ikke TKS var. Det var ikke særlig varieret. :) Lene Hej Lene, Se det om forskellige arrangører vidste jeg så ikke liiige :o Det eneste jeg kan sige er at vores instruktør hedder Natalie og hun er super sød og god til børnene. Men det er ikke sikkert du bliver meget klogere af det. Jeg må indrømme at jeg troede det var Badhuset som arrangerede det, men så kan jeg da blive lidt klogere. Mht. variationen, så skal jeg da indrømme at de fleste af de sange vi synger gentages hver gang, men det synes jeg bare er positivt. Så kan vi voksne også lære teksten :th2: Derudover har lillepigen indtil nu prøvet at dykke og springe i fra kanten, samt mave og rygsvømning. Så jeg er helt tilfreds med det. :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss kittekat 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2008 Hmm... Jeg skal til lægen næste uge, og så begynder jeg til baby svømmning med Liam som er 7 uger... Han elsker og være i bad og kan se han nyder det!! Så hvorfor ikke starte til svømmning med ham!! Der er ikke nogle regler.. kun at navlen skal være helet, og at mor godt må gå i vandet (hvis det er hende der skal svømme med :-)) Jeg glæder mig helt vildt... Jeg tror han vil elske det!!! Sofie og Liam (fra den 13 jan) Jeg vil altså også lige tilføje at der jo stadig er klor i vandet. Selvfølgelig ikke nær så meget som i et alm. bassin, men der er stadig klor i. Og pga der ikke er så meget klor i og da temp. ligger på 37 grader, så er der adskillige bakterier i. Også selvom børnene har svømmeble på, så holder det altså ikke tis ude, kun det store...... Ved faktisk ikke om kan købe svømmeble helt ned til 7 ugers alderen?? Så pga den sarte hud og deres forholdsvis svage imunforsvar overfor ukendte bakterier, vil jeg vente. Tror så heller ikke at baby får særlig meget ud af det før de er 3 mdr. Badet derhjemme giver rigelig med oplevelser indtil videre. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Swimmix Jeg har også kun hørt godt om swimmix og overvejer selv at tage dertil når baby kommer... www.swimmix.se Det er vist en svensker bosat i sverige der har det... eller også er det omvendt Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Det er vist en svensker bosat i sverige der har det... eller også er det omvendt Joww....déeeet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Jeg har også kun hørt godt om swimmix og overvejer selv at tage dertil når baby kommer... www.swimmix.se Det er vist en svensker bosat i sverige der har det... eller også er det omvendt Betina Kan kun anbefale swimmix!! Har gået der med min lille siden hun var 2½ måned med stor succes. De er lidt i den dyre ende, men man får til gengæld også dygtige instruktører med. Og så er hende. der har det, i øvrigt svensker, dansk gift, startede (og har stadig) babysvømmedelen i store dele af det nordsjællandske og har lavet Politikens bog om babysvømning:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Det er vist en svensker bosat i sverige der har det... eller også er det omvendt Betina hvad er det omvendte af en svensker bosat i Sverige...? :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2008 Ihhh hvor er i smarte at hører på ;-) Sådan går det når man har forlagt hjernen Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites