Missarhh 10 Anmeld indhold Skrevet February 28, 2008 Jeg er faldet pladask for den nye skønne Fiat 500 og vil derfor høre om nogen kender til priserne på den i Sverige? Har allerede været inde på deres svenske hjemmeside, men det blev jeg ikke så meget klogere af.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2008 Jeg er faldet pladask for den nye skønne Fiat 500 og vil derfor høre om nogen kender til priserne på den i Sverige? Har allerede været inde på deres svenske hjemmeside, men det blev jeg ikke så meget klogere af..http://www.blocket.se/li?ca=23_11_s&th=1&q=Fiat+500&c=4&w=3&ps=&pe=&rs=&re=&ms=&me=&gb=&fu= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 28, 2008 www.blocket.se/li?ca=23_11_s&th=1&q=Fiat+500&c=4&w=3&ps=&pe=&rs=&re=&ms=&me=&gb=&fu= I Malmö har Autoropa (Ferrari i Burlöv) nogle stykker - man kunne da prøve dem... www.autoropa.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites