Eas 10 Anmeld indhold Skrevet February 28, 2008 Da jeg selv ikke körer mer end ca 15-20 gange per måned og man kan have to brobizzer til samme konto söger jeg nogen der körer max 30-35 gange og som vil dele brobizz med mig. så skal vi nemlig kun köre 8 hver inden vi får den billige pris ring på 0739528113 mvh Andreas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2008 Hvad var der galt med det indlæg du oprettede for et par dage siden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2008 Der er nok heller ikke så mange der er interesseret når du gafler fradraget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Eas 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 SKAT skal giver "et særligt fradrag for dokumenteret transport over Øresund" og hvis du kan dokumentere en udgift (fx en overførsel til brobizz-ejeren) er den sag vist ikke mere kompliceret? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 SKAT skal giver "et særligt fradrag for dokumenteret transport over Øresund" og hvis du kan dokumentere en udgift (fx en overførsel til brobizz-ejeren) er den sag vist ikke mere kompliceret?Det er KUN ejeren af brobizzen der kan trække noget fra i skat, og altså ikke flere brugere af samme brobizz. Dvs du kan trække ALLE passagerne fra i skat, selv om du kun har kørt 1/3 af alle passagerne. Din evt makker kan ikke trække noget fra, da du ejer brobizzen. Du kan så evt regne på hvordan du vil kompensere din evt makker til brobizzen, da du trækker vedkommendes passager fra på din selvangivelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 Jeg vil da godt være med på en deler. Da du får fradraget skal jeg bare havde værdien af dette i rabat. Altså vil jeg give 119.- DKK for de første 8 ture og 11,- for de resterende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Eas 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 hej Thn. det lyder som vi kan finde ud af det. ring mig så kan vi lave en avtale. mvh andreas tel 0046739528113 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hockey10 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 hej. har du fået en at dele med, ellers er jeg frisk. vh Marc Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites