Mia Ahlberg 10 Anmeld indhold Skrevet February 27, 2008 Hej! nu har jag en plats ledig! Jag heter Mia, är 40 år, och hemmafru. Jag är fyrabarnsmamma, tre går i skolan och min fem-åriga son är hemma hos mig. Vi bor på segevång i malmö. Jag passar tre små underbara barn på dagarna, och har plats för ett till. Så väntar ni på dagis? eller behöver ni bara barnvakt lite då och då? Tveka inte att höra av er! Vi målar, pysslar, har sagostunder, sångstunder,utflykter m.m Här möts alla barn med samma respekt och värme. Jag har goda referenser, jag har jobbat på dagis i ca 15 år, och passat många barn i ca 11 år. Så vill ni ha barnvakt på dagar, kvällar eller helger? Hör gärna av er! Ps: jag jobbar aldrig på söndagar, för den är bara med familjen. Mvh Mia.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ancher 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2008 Dagmamma Hej Mia Tilbyder du stadig at være dagmamma? Jeg får nemlig brug for en efter sommeren:rolleyes: Mvh Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronique 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2008 Hej Mia, Stadig plads? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mia Ahlberg 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2008 Hej! Jag har skickat ett meddelande till er båda! Mvh Mia. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronique 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2008 Hej Mia, Har lige fået mailen, men der står ikke noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liverpool CHL 5X 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2008 Hej! Jag heter Mia, är 40 år, och hemmafru. Jag är fyrabarnsmamma, tre går i skolan och min fyra-åriga son är hemma hos mig. Vi bor på segevång i malmö. Jag passar fyra små underbara barn på dagarna, och har plats för ett till. Så väntar ni på dagis? eller behöver ni bara barnvakt lite då och då? Tveka inte att höra av er! Vi målar, pysslar, har sagostunder, sångstunder,utflykter m.m Här möts alla barn med samma respekt och värme. Jag har goda referenser, jag har jobbat på dagis i ca 15 år, och passat många barn i ca 11 år. Så vill ni ha barnvakt på dagar, kvällar eller helger? Hör gärna av er! Ps: jag jobbar aldrig på söndagar, för den är bara med familjen. Mvh Mia.:) Hej Mia hvad er prisen og hvor gammel skal barnet mindst være Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mia Ahlberg 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 angående barnvakt/dagmamma Jag har skrivit ett meddelande till dig!:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liverpool CHL 5X 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Jag har skrivit ett meddelande till dig!:) Hej Ja tak for det skal lige pratta med konen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mlorup 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Dagmamma Hej Mia, Har du stadig plats til et barn evt. tvo barn? Vi behöver från okt. 08. Tack. Hälsninger Maibrith Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites