Jenny 10 Anmeld indhold Skrevet February 26, 2008 Hej! Bor du i Malmötrakten och behöver passning till ditt barn någon enstaka timme på dagar kväll eller helger ?? Då kanske jag kan hjälpa till??? Jag är 30 år och utbildad barnskötare och förskollärare. Just nu är jag hemma med mina 2 barn på 1,5 år och snart 6 år. Har flera års erfarenhet av arbete på förskola och har arbetat som dagmamma/barnflicka åt ca 10 familjer de senaste åren, varav ca hälften av familjerna har varit danska. Goda referenser finns att få, likaså arbetsintyg från förskolor och betyg från utbildningar. Extra kul hade det varit om ditt barn är i min dotters ålder(5 år). All passning sker hemma hos oss, vi bor på Söderkulla i Malmö. Hör av er om ni är intresserade så får ni veta mer! MVH Jenny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ancher 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2008 Barnpasning Hej Jenny Jeg vil høre om du også passer barn på fuldtid, jeg har født en søn her i februar og får brug for fuldtidspasning til december, da jeg ikke regner med at få plads i en förskola med det samme får jeg nok brug for pasning i nogle måneder, håber du er interesseret så kan vi jo mødes og tale om det hele. Mvh Maria:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2008 sender dig ett pm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites