millis 10 Anmeld indhold Skrevet February 26, 2008 nogle der er interesseret i at holde noget påske frokost. kom gerne med forslag om hvilken dato imellem den 20-24 marts. mit bud ville være den 22 marts. lokalet er i gang med at blive arrangeret. så derfor ville det være rart at vide hvor mange der vil med???? da det er FROKOST vil vi starte omkring kl 15 på den valgte dag. det bliver buffe hvor vi hver især tager en ret med. indholdet af buffeen kan vi lige snakke om. senest tilmeldnings frist bliver den 15 marts. så vi lige har et par dage til at få detaljerne på plads. det vil koste 100 kr for hver person. alt afhængig hvor mange vi bliver vil dette dække lidt øl og sodavand eller leje på lokalet. ligesom sidst er de "stærkere" varer på egen hånd.(sprut) håber at i møder stærkt op. og vi kan fortsætte succen fra sidst. ;-) send mig en pm eller skriv jer på denne tråd. camilla Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 vi vil meget gerne vi kan ikke d 22 og 24 men ellers er vi friske.:th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aks 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 For Jakob og jeg ville det passe fint d.23 som Julle... Og hvis det går hårdt for sig kan man jo bruge lidt at mandagen på at komme over det værste Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 Vi bliver nød til at melde pas!!! Vi tager til Lolland i sommerhus fra dn 14 til den 24!! Sofie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 I tänker da bare på at more jer I tänker da bare på at more jer der i Oxie. Vor herre bevares nogle der er interesseret i at holde noget påske frokost. kom gerne med forslag om hvilken dato imellem den 20-24 marts. mit bud ville være den 22 marts. lokalet er i gang med at blive arrangeret. så derfor ville det være rart at vide hvor mange der vil med???? da det er FROKOST vil vi starte omkring kl 15 på den valgte dag. det bliver buffe hvor vi hver især tager en ret med. indholdet af buffeen kan vi lige snakke om. senest tilmeldnings frist bliver den 15 marts. så vi lige har et par dage til at få detaljerne på plads. det vil koste 100 kr for hver person. alt afhængig hvor mange vi bliver vil dette dække lidt øl og sodavand eller leje på lokalet. ligesom sidst er de "stærkere" varer på egen hånd.(sprut) håber at i møder stærkt op. og vi kan fortsætte succen fra sidst. ;-) send mig en pm eller skriv jer på denne tråd. camilla Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 I tänker da bare på at more jer der i Oxie. Vor herre bevares Ja selvfølgelig, vi bor i den rigtige BY. OXIE....:th2: men jeg ved tilfældigvis at der er et hus til salg lidt længere nede af vejen. jeg har hørt at vores fester står i så høj kurs, at det berører huspriserne opad. Vi er også friske, så længe det ikke bliver torsdag.Det bli´r for vildt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2008 Ellers tak Tak for oplysningen, men jeg tror at jeg hopper over, selvom det med festerne lyder sjovt. Men tror gerne at det er rigtigt at husene stiger. 30 % Danskere har jeg hört Ja selvfølgelig, vi bor i den rigtige BY. OXIE....:th2: men jeg ved tilfældigvis at der er et hus til salg lidt længere nede af vejen. jeg har hørt at vores fester står i så høj kurs, at det berører huspriserne opad. Vi er også friske, så længe det ikke bliver torsdag.Det bli´r for vildt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
peter_k 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2008 Hej, Vi er helt sikker med på en påskefrokost. :th2:. Den 21 eller 22. marts er bare helt perfekt, men bliver det en anden dag kommer vi alligevel. Vi er 2.... MVH, Peter & Henriette Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2008 Tak for oplysningen' date=' men jeg tror at jeg hopper over, selvom det med festerne lyder sjovt. Men tror gerne at det er rigtigt at husene stiger. 30 % Danskere har jeg hört [/quote'] Det skal nok passe, men jeg tror heller ikke festerne ville være de samme, hvis det var 1%.:p Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2008 hvad dag siger vi og hvor kan vi holde det Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2008 den 22 marts bliver festen afholdt, jeg og nogle andre herinde fra sætter os sammen og får detaljerne på plads på søndag. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 tråden lukket. da vi ikke er så mange holder vi det privat hjemme hos en af arrangørene. håber vi kan få det op at køre til næste år igen hvis der er stemning for det. camilla Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites