Melander 10 Anmeld indhold Skrevet February 25, 2008 Hej. Jeg har fået solgt min bil privat, og skal aflevere den til køber Onsdag. Men hvordan forholder man sig til dette i Sverige? Er der samme slags regler som i DK, hvor man skriver en kontrakt omkring overdragelse og afmeldning? Håber der sidder en klog person som kan hjælpe :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Hvordan købte du den? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Melander 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 :) Tænker nu mere om der er samme regler som i DK? Fx. skal køber omregistrere køretøjet inden 3 uger i DK osv osv.. Er der generelt samme regler i Sverige ved salg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 På din reg attest skal du og køber skrive på en af dem. MEner det er den gule. Den sender du så til vegverket og så sker ejer byttet. Om du vil skrive kontrakt er helt op til dig selv, men en god ide. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Melander 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Tak for hjælpen! Ja tror nu også vi fælder et par fælles regler ned på et stykke papir.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Tillykke med salget af bilen. Her kan du finde konsumentverkets købekontrakt: http://www.bilar.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngCategoryId=766&lngArticleId=304 Den har jeg brugt de gange, jeg har solgt bil i Sverige. Brugte den også dengang jeg købte min Punto privat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Melander 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Mange tak for hjælpen!! Præcis hvad jeg ledte efter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites