Tony Toupe 10 Anmeld indhold Skrevet February 25, 2008 :rolleye:Hjæææælp – skal der betales skat? Jeg har boet i Sverige i snart 2 år, i en bostadsrätt som jeg købte for 610.000 SEK, og som jeg forventer at kunne sælge for cirka 860.000 SEK. Men det store spørgsmål, og med mine øjne meget lige til spørgsmål men som ingen synes at kende svaret på – skal jeg betale skat af fortjenesten på de godt 250.000 SEK (før udgifter til mægler o.l.)? Jeg har ikke sønderligt renoveret boligen siden overtagelsen. På forhånd tak Mvh Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Ja, det ska du. 30% på vinsten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Alternativt kan du skubbe gevisten videre til en ny bolig, hvis du vel og mærket køber noget der er dyre. Så skal de da ikke betales lige med det samme.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 22 procent af gevinsten nu, Molle, ihvert fald indtil Måna the Revenger vender tilbage i 10. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 Sorry Nils (och andra), jag har bott i Danmark för länge. :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites