julle 10 Anmeld indhold Skrevet February 24, 2008 er der nogle der ved hvor man kan gå til svensk. jeg synes jeg er meget dorpel moralsk jeg kan ik et ord svensk. og da jeg boede i danmark sagde jeg at det er for dårligt at indvandrene ikke lærte dansk. jeg er jo ikke bedre selv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 Se Lokalfora Skurup ... undervisning svensk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 Folkuniversitet har nogle solide svensk kurser specielt for danskere. Har selv deltaget på et - kan anbefales. /Junkeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anique 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 Prova med medborgarskolan. De har en del språkundervisning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 tak skal i have jeg vil tjekke stederne ud:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites