millis 10 Anmeld indhold Skrevet February 23, 2008 nogle der har erfaring med diverse metoder til at stoppe. vil så gerne være røgfri. sidst det lykkedes var da jeg var gravid efter jeg læste en bog der hedder endelig ikke ryger. men er jo så faldet i igen. jeg har hørt om nogle natur piller der skulle hedde champigs eller noget i den dur, som skulle hjælpe med at fjerne trangen.. nå men hvilke metoder har i overvejet eller brugt, og hvor er det billigst? dk eller sverige? fik et tilbud fra mit job, men har jo så været på barsel i nu godt 1½ år, og kommer ikke tilbage på den arbejdsplads.. har simpelthen ikke rygrad nok til at gøre det på egen hånd. der skal desværre hjælpe midler til. millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 nogle der har erfaring med diverse metoder til at stoppe. vil så gerne være røgfri. sidst det lykkedes var da jeg var gravid efter jeg læste en bog der hedder endelig ikke ryger. men er jo så faldet i igen. jeg har hørt om nogle natur piller der skulle hedde champigs eller noget i den dur, som skulle hjælpe med at fjerne trangen.. nå men hvilke metoder har i overvejet eller brugt, og hvor er det billigst? dk eller sverige? fik et tilbud fra mit job, men har jo så været på barsel i nu godt 1½ år, og kommer ikke tilbage på den arbejdsplads.. har simpelthen ikke rygrad nok til at gøre det på egen hånd. der skal desværre hjælpe midler til. millis Hej Millis, Da jeg holdt op fik jeg trang til netop markchampignon og lignende basisk dannende ting. Hos Matas kan man købe noget der hedder "basika" som gør det samme, hvis kroppen ikke selv "ønsker" sig noget base dannende. Nikotin er syredannende, så det skulle være forklaringen. Held og lykke med at blive ikke-ryger :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 nogle der har erfaring med diverse metoder til at stoppe. vil så gerne være røgfri. sidst det lykkedes var da jeg var gravid efter jeg læste en bog der hedder endelig ikke ryger. men er jo så faldet i igen. jeg har hørt om nogle natur piller der skulle hedde champigs eller noget i den dur, som skulle hjælpe med at fjerne trangen.. nå men hvilke metoder har i overvejet eller brugt, og hvor er det billigst? dk eller sverige? fik et tilbud fra mit job, men har jo så været på barsel i nu godt 1½ år, og kommer ikke tilbage på den arbejdsplads.. har simpelthen ikke rygrad nok til at gøre det på egen hånd. der skal desværre hjælpe midler til. millis Her er en mild metode. .. ryg vandpibe i stedet. tobakken er billig du får stadig røg og der er ikke nær så meget nikotin i røgen og du kan trappe ned på den måde... Det bedste er nu stadig en kold tyrker - efter 4-5 dage mærker du næsten ingenting :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites