Jump to content
Jabbekot

Tennis..

Recommended Posts

Hej alle. Nu bor vi jo på Flamtegelvägen, lige ud til en glimrende Tennis-bane (asfalt).. Så tænkte jeg på at lave nogle weekend-turneringer her i løbet af sommeren, kombineret med afslapning, pølsehorn generel nydelse af solen.. Niveauet kan vi jo snakke om, men jeg er selv let øvet (har dog ikke spillet i mange år, men mon ikke det kommer??)... Hvordan er stemningen for sådanne arangementer? Man kunne jo (afh. af tilmeldte) skyde et mindre beløb i en pulje til en præmie til vinderen? Bare nogle strø-tanker skudt ud af en kold vinter-weekend-kanon.. Derudover søger jeg også en fast tennis-partner i nabolaget til diverse kampe i ugernes løb... Skriv om I har lyst og gerne jeres niveau, hvor 0 er underhåndsserv og 10 er turneringserfaren Vi ses!!:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der kan laves en øl liga også så er jeg klar. Er i dårlig form og har aldrig spillet tennis sådan rigtigt. Men kombi med øl, pølsehorn og lidt grill...så er jeg klar....også selvom jeg ikke bor i Oxie...hvis man må være med :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis der kan laves en øl liga også så er jeg klar. Er i dårlig form og har aldrig spillet tennis sådan rigtigt. Men kombi med øl' date=' pølsehorn og lidt grill...så er jeg klar....også selvom jeg ikke bor i Oxie...hvis man må være med :rolleyes:[/quote']Hey!...det var det jeg ville ha´ sagt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites