Jabbekot 10 Anmeld indhold Skrevet February 23, 2008 Hej alle. Nu bor vi jo på Flamtegelvägen, lige ud til en glimrende Tennis-bane (asfalt).. Så tænkte jeg på at lave nogle weekend-turneringer her i løbet af sommeren, kombineret med afslapning, pølsehorn generel nydelse af solen.. Niveauet kan vi jo snakke om, men jeg er selv let øvet (har dog ikke spillet i mange år, men mon ikke det kommer??)... Hvordan er stemningen for sådanne arangementer? Man kunne jo (afh. af tilmeldte) skyde et mindre beløb i en pulje til en præmie til vinderen? Bare nogle strø-tanker skudt ud af en kold vinter-weekend-kanon.. Derudover søger jeg også en fast tennis-partner i nabolaget til diverse kampe i ugernes løb... Skriv om I har lyst og gerne jeres niveau, hvor 0 er underhåndsserv og 10 er turneringserfaren Vi ses!!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Har spillet tennis for mange år tilbage, hvor man var slank og i form :) Synes nu det er smadder sjovt at spille tennis. Sådan en sommer arrangement kunne der være hyggeligt nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Hvis der kan laves en øl liga også så er jeg klar. Er i dårlig form og har aldrig spillet tennis sådan rigtigt. Men kombi med øl, pølsehorn og lidt grill...så er jeg klar....også selvom jeg ikke bor i Oxie...hvis man må være med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Hvis der kan laves en øl liga også så er jeg klar. Er i dårlig form og har aldrig spillet tennis sådan rigtigt. Men kombi med øl' date=' pølsehorn og lidt grill...så er jeg klar....også selvom jeg ikke bor i Oxie...hvis man må være med [/quote']Hey!...det var det jeg ville ha´ sagt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Det må man da! Man kan jo bare hænge ud, hvis man altså gider at se på.. He he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Nagi, kan fuldt tilslutte mig det med "slank & i form" - hilsen Jakob (+25 kg), hi hi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2008 Men jeg søger stadig en fra Oxie-området, som er frisk på at spille "fast" en gang eller 2 om ugen... Du må gerne have prøvet at spille før... Jeg er selv på let øvet niveau.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites