hpn 10 Anmeld indhold Skrevet February 22, 2008 Hej. Som det nok er gået op for flere af jer, så er vi på jagt efter et nyt sted at bo. Vi skal nu på visning i weekenden, og eftersom vi aldrig har boet i hus tidligere, så er der jo mange ting, vi ikke tänker på. er der nogen, som kan komme med gode råd (el links) til, hvad man skal väre obs på ved en visning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Hej. Som det nok er gået op for flere af jer, så er vi på jagt efter et nyt sted at bo. Vi skal nu på visning i weekenden, og eftersom vi aldrig har boet i hus tidligere, så er der jo mange ting, vi ikke tänker på. er der nogen, som kan komme med gode råd (el links) til, hvad man skal väre obs på ved en visning? Ja der er jo mindst 117 ting man skal tænke på ved huskøb... (se vedhæftede fil) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Fin liste! En del af det er dog nok ikke korrekt for Sverige. Specielt omkring ansvar og undersøgelsespligt er der en del forskelle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 ja, og en del vedr advokat. takker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Ja der er jo mindst 117 ting man skal tænke på ved huskøb... (se vedhæftede fil) Super fin liste - mange gange tak fordi du lige ville dele den :th2: Så kan vi roligt tage til visning i morgen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 Super fin liste - mange gange tak fordi du lige ville dele den :th2: Så kan vi roligt tage til visning i morgen :) Kære Fru Madsen, Til lykke med "Fru" og blev I så kede af det med naboen at I nu flytter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 Kære Fru Madsen, Til lykke med "Fru" og blev I så kede af det med naboen at I nu flytter? Mange tak :) Skal nok have rettet lidt i det signatur, for det er ved at være over et år siden, at jeg blev frue... Nej, det er ikke naboen der er den drivende kraft, men vi er ved at være rigtig trætte af at pendle og ikke have så meget tid sammen, så nu vil vi gerne prøve at være jyder på Sjælland... Sverige er fantastisk, men pendle-tiden er for overskyggende og togdriften så dårlig, at vi ikke gider mere... Og, det ville da ikke skade hvis det blev et lille hus hvor der ikke findes en sur gammel dame nedenunder :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jolsen71 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2011 Når jeg henter den liste, så få jeg bare et tomt dokument? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2011 Når jeg henter den liste' date=' så få jeg bare et tomt dokument?[/quote'] også her. bruger du også mac ? måske det er det.. prøver med en PC imorgen og ser om det hjælper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2011 Prøv denne her: http://upload.tinde.com/45/pdf/goderaad.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jolsen71 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2011 Bruger almindelig pc med XP, Og EBL dit virker tak for hjælpen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites