Jump to content
Paul

Dagens Griner (kan indeholde stødende indlæg!)

Recommended Posts

Dennis Knudsen, make-up artist og frisør: "For ti år siden, da jeg trænede på Lanzarote til en ironman, havde jeg blandt andet løbet fire marathonløb som træning op til. Da jeg en dag skulle løbe endnu et træningsløb på sølle 10 kilometer, overvurderede jeg mig selv og pressede mig selv alt for hårdt. Lige før mål troede jeg, at jeg slog en ordentlig prut. Men det var det ikke. Jeg havde gjort i bukserne og skyndte mig ind påd et nærmeste toilet. Jeg tror, alle lagde mærke til det, men ingen sagde noget. Jeg kunne heller ikke sige noget af bar udmattelse." :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Havde han bare været en anelse mere doven, så kunne han have kørt helt op til døren, smidt pakken de få meter og derefter kørt videre uden at forlade bilen. Det kræver naturligvis han drejer på rattet - men, de store dytter UPS bruger har servo - så, han er helt klart kun dum, ikke doven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da ligeglad...:D

Selv om Marty Odom skulle miste sit job, vil det vare længe, før han går sulten. Han har nemlig solgt numsefotoet til medier fra hele verden samt til de store amerikanske tv-stationer, der slet ikke kan få nok af den uheldige skiløber med den vinterblege bagdel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites