credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2008 Smart med Hayabusa motor En Smart med Hayabusa motor (motorcykel motor til dem, der ikke kender den) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 Fyra sextips för att piffa till det i höstmörkret. Indianen: Ta tjejen bakifrån. Byt hål utan förvarning och tryck in den så hon skriker. Ta snabbt handen till och från hennes mun. Piraten: Ta tjejen bakifrån. Precis när du ska komma drar du dig ur och spottar henne på ryggen. När hon tror att det gick för dig och vänder på sig så skjuter du satsen i ögat. När hon springer iväg med ena handen för ögat så knäar du henne på låret så hon hoppar på ett ben som en pirat. Spöket: Ta tjejen bakifrån. Ha en gömd kompis i garderoben och byt snabbt utan att hon märker något. Spring sen ut och runt huset till fönstret och vinka till henne. Rodeo: Ta tjejen bakifrån. Ta ett ordentligt tag samtidigt som du lutar dig fram och viskar "Det här gillar din mamma också". Sen är det bara att se hur länge du kan hålla dig kvar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 I New-york city har det öppnat en butik som säljer äkta män. Dit kan kvinnor gå för att finna sig en man, vid ingången står följande instruktion. Du kan endast besöka denna butik en gång Det är sex våningar med stigande pris på produkterna för varje våning Du kan välja en produkt från en våning, eller så kan du välja att gå upp en trappa. Dock får du aldrig gå tillbaka ner en våning, bortsett från att lämna butiken. En kvinna går till butiken för att finna sig en man. På första våningen står en skylt Första våningen : Dessa män har fast jobb. Hon är intresserad men fortsätter uppåt Andra våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn. Det är bra tänker hon, men jag vill ha mer så hon fortsätter uppåt. Tredje våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn samt har ett extremt bra utseende. Jösses tänker hon men fortsätter uppåt. Fjärde våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn ser sinnesjukt bra ut Samt hjälper till med hushållsarbetet. Åååh underbart vad ska jag göra tänker hon, men går vidare uppåt Femte våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn ser sinnesjukt bra ut Samt hjälper till med hushållsarbetet och är mycket romantiska. Hon är såååå frestad men väljer att fortsätta till sista våningen Sjätte våningen: Du är besökande nummer 31.456.012 på denna våning Det finns inga män på denna våning. Den existerar bara för att bevisa att det aldrig går att tillfredställa kvinnor. Tack för besöket. För att undgå att bli beskyllda för könsdiskriminering har butiksägaren öppnat En ny hustru butik tvärs över gatan. Första våningen har kvinnor som älskar sex Andra våningen har kvinnor som älskar sex, har pengar och tycker om öl. Våning tre fyra, fem och sex har aldrig haft några besökare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 A classic The Chubchubs...:th2: AAm6im8bZgo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 The Chubchubs...:th2: AAm6im8bZgo Konge!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 dagens griner... Biblen - DVD til jer der ik har set det .. kom igang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2008 eller denne her ... http://www.youtube.com/watch?v=Gwsh5A-MMi4 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2008 Det var en Tysk, en Italienare och en Norrman som var dömda till döden. Domaren gav dem tre olika val: 1: Bli skjuten 2: Bli hängd 3: Få AIDS-virus insprutat i kroppen Tysken sa: 'Skjut mig i huvudet'. PANG! Tysken dog direkt. Italienaren sa: 'Häng mig'. Vips var italienaren också död. Norrmannen sa: 'Ge mig lite av det där AIDS-viruset'. Vakten sprutade in viruset i kroppen på norrmannen, som började skratta så han föll ihop på marken. Vakterna tittade förundrat på varandra och undrade vad som var fel på killen. Sedan sa norrmannen: 'Ge mig en spruta till'. Vakterna gjorde som han sa och sprutade in ytterligare en injektion. Nu skrattade norrmannen så han höll på att storkna, han rullade runt på backen och tårarna bara sprutade. Slutligen frågade ena vakten: 'Vad är det för fel på dig människa? Norrmannen flinade och svarade: Ni är så jävla korkade, jag har ju kondom på mig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 'A man went into a sexshop to buy a blow-up doll... 'A man went into a sexshop to buy a blow-up doll couldn't decide black or white??? The assistant said : Try a Muslim .. they blow-up themselves .....?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 'A man went into a sexshop to buy a blow-up doll couldn't decide black or white??? The assistant said : Try a Muslim .. they blow-up themselves .....?? heheh jeg kan så hilse og sige at de ser ikke godt ud bagefter.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Hvor er du henne??? Tit tit......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Tit tit......... Du er helt gal på den, det er ikke gemmeleg, det er tag-fat! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Yes....Og til 200$ i timen og gratis motion er det vel ok.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Nu bliver jeg nysgerrig....hvad endte det med ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Nu bliver jeg nysgerrig....hvad endte det med ?Han slap væk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 Dagens tutorial Nogle gange er det jo meget rart at få brugen af "the claw" (musen) og Yahoo Search(!) opfrisket... BmGQXv8i6Xs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2008 Uheldig eller hvad??? Underholdende er det da.... http://se.youtube.com/watch?v=mArGzsNglCU&feature=related Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2008 fra "Backward Compatible" af Aaron Williams Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2008 Bundesliga Fashion ji6r7J6L2bk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2008 http://www.ted.com/index.php/talks/yossi_vardi_fights_local_warming.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Hurra, for forhjulstræk.... http://www.boomclips.com/videos.aspx/video~woman_refuses_to_have_her_car_towed/Woman_Refuses_To_Have_Her_Car_Towed/Funny_videos/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Sexbehov Jeg har aldrig helt fundet ud af hvorfor mænd og kvinders sexbehov er så forskellige... og jeg har aldrig helt forstået det der Venus og Mars pjat, ligesom jeg aldrig har forstået, hvorfor mænd tænker med hovedet, mens kvinder tænker med hjertet. For eksempel... En aften i sidste uge da min kæreste og jeg var på vej i seng fik jeg lyst og begyndte at røre ved hende og pludselig siger hun: "Jeg har ikke lyst i aften, skat... gider du ikke bare holde lidt om mig?" HVAD??? Hvad fanden er nu det? Og så siger hun det som alle mænd frygter mest: "Du er simpelthen ikke i kontakt med mit følelsesmæssige kvindelige behov, så jeg kan ikke tilfredsstille dit mandlige fysiske behov." Da hun så det mærkelige udtryk i mit ansigt sagde hun: "Kan du ikke bare elske mig for det jeg er, og ikke for det jeg kan gøre for dig i soveværelset?" Da jeg forstod, at jeg ikke ville få noget sex den aften, lagde jeg mig til at sove. Den næste dag besluttede jeg, at tage en fridag for at tilbringe dagen sammen med hende... Vi gik ud og spiste en dejlig frokost og tog derefter i Field's for at shoppe. Jeg gik rundt med hende mens hun prøvede flere meget meget dyre sæt tøj. Hun kunne ikke bestemme sig så jeg sagde til hende: "Tag bare dem alle sammen, skat". Hun ville så have et par sko til det nye tøj, og jeg sagde: "Lad os købe et par til hvert sæt tøj, skat". Derefter gik vi ind hos en guldsmed, hvor hun valgte et sæt diamantøreringe, og nu var hun helt ekstatisk... Jeg begyndte at tro, hun testede mig, for nu bad hun om en hestesaddel, selvom hun ikke kan ride, og jeg tror jeg tog fusen på hende, da jeg sagde: "Selvfølgelig skat". Hun opnåede nærmest seksuel ekstase af bare ophidselse og med det største smil sagde hun nu: "Det var vist alt skat, lad os gå til kassen og betale" Jeg kunne næsten ikke holde masken, da jeg sagde: "Nej skat, jeg har ikke rigtig lyst" Hun blev helt blank i ansigtet og hendes kæbe ramte gulvet. HVAD??? Og så sagde jeg: "Helt ærlig skat... Jeg vil bare have dig til at holde alle disse ting et øjeblik. Du er ikke i kontakt med mit finansielle behov som mand, så jeg kan ikke tilfredsstille dit shoppebehov som kvinde" ..og jeg fulgte op med: "Kan du ikke bare elske mig, for den jeg er, og ikke for hvad jeg kan købe til dig?" (Det ser ud til at jeg heller ikke får sex i aften...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Sexbehov Jeg har aldrig helt fundet ud af hvorfor mænd og kvinders sexbehov er så forskellige... og jeg har aldrig helt forstået det der Venus og Mars pjat, ligesom jeg aldrig har forstået, hvorfor mænd tænker med hovedet, mens kvinder tænker med hjertet. For eksempel... En aften i sidste uge da min kæreste og jeg var på vej i seng fik jeg lyst og begyndte at røre ved hende og pludselig siger hun: "Jeg har ikke lyst i aften, skat... gider du ikke bare holde lidt om mig?" HVAD??? Hvad fanden er nu det? Og så siger hun det som alle mænd frygter mest: "Du er simpelthen ikke i kontakt med mit følelsesmæssige kvindelige behov, så jeg kan ikke tilfredsstille dit mandlige fysiske behov." Da hun så det mærkelige udtryk i mit ansigt sagde hun: "Kan du ikke bare elske mig for det jeg er, og ikke for det jeg kan gøre for dig i soveværelset?" Da jeg forstod, at jeg ikke ville få noget sex den aften, lagde jeg mig til at sove. Den næste dag besluttede jeg, at tage en fridag for at tilbringe dagen sammen med hende... Vi gik ud og spiste en dejlig frokost og tog derefter i Field's for at shoppe. Jeg gik rundt med hende mens hun prøvede flere meget meget dyre sæt tøj. Hun kunne ikke bestemme sig så jeg sagde til hende: "Tag bare dem alle sammen, skat". Hun ville så have et par sko til det nye tøj, og jeg sagde: "Lad os købe et par til hvert sæt tøj, skat". Derefter gik vi ind hos en guldsmed, hvor hun valgte et sæt diamantøreringe, og nu var hun helt ekstatisk... Jeg begyndte at tro, hun testede mig, for nu bad hun om en hestesaddel, selvom hun ikke kan ride, og jeg tror jeg tog fusen på hende, da jeg sagde: "Selvfølgelig skat". Hun opnåede nærmest seksuel ekstase af bare ophidselse og med det største smil sagde hun nu: "Det var vist alt skat, lad os gå til kassen og betale" Jeg kunne næsten ikke holde masken, da jeg sagde: "Nej skat, jeg har ikke rigtig lyst" Hun blev helt blank i ansigtet og hendes kæbe ramte gulvet. HVAD??? Og så sagde jeg: "Helt ærlig skat... Jeg vil bare have dig til at holde alle disse ting et øjeblik. Du er ikke i kontakt med mit finansielle behov som mand, så jeg kan ikke tilfredsstille dit shoppebehov som kvinde" ..og jeg fulgte op med: "Kan du ikke bare elske mig, for den jeg er, og ikke for hvad jeg kan købe til dig?" (Det ser ud til at jeg heller ikke får sex i aften...) Det var satme en af de bedste jeg længe har læst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 hehe ja den er ret sjov Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites