Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 "Hr. betjent, det var sporvognen som satte farten op!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Billedet siger det hele. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Hmm, alternativ markedsføring... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 ups.......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Reklamens magt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Smil til fotografen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Pas på hvad du ønsker dig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Du kan spore en mobiltelefon her: http://www.track-your-partner.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Coin offer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Opsigelse.......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Apropos problemer på jobbet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Når bare enden er god. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 "Når du bare laver dine lektier lille Georg, så skal du nok blive til noget stort" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Paul... "Dagens griner" er ikke at poste +20 tegninger på 2 dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Jeg ved godt du arbejder i Postdk og der ikke er noget at grine ad.....:D Men os andre kan godt grine flere gange om dagen.......Paul... "Dagens griner" er ikke at poste +20 tegninger på 2 dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Jeg ved godt du arbejder i Postdk og der ikke er noget at grine ad.....:D Men os andre kan godt grine flere gange om dagen....... Er der ikke noget med, at du også arbejder i Post Danmark ??? Hellere et link, da mange billeder jo er taget fra samme side. Men, hvis Paul vil han en tråd som er hans egen, som han så kan poste billeder i, så fint for mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Jo men kun til på tirsdag......:D Er der ikke noget med, at du også arbejder i Post Danmark ??? Hellere et link, da mange billeder jo er taget fra samme side. Men, hvis Paul vil han en tråd som er hans egen, som han så kan poste billeder i, så fint for mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Når bare enden er god. Jeg gad godt høre gommen bortforklare den, når bruden kigger billederne igennem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Det kunne jo også være hendes far der står og klemmer lidt på måsen af hendes mor..... Altså et familiebillede......:D Men øjet ser hvad hjernen gerne vil se......;) Jeg gad godt høre gommen bortforklare den' date=' når bruden kigger billederne igennem [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Det kunne jo også være hendes far der står og klemmer lidt på måsen af hendes mor..... Altså et familiebillede......:D Men øjet ser hvad hjernen gerne vil se......;) Ham her er derimod mindre diskret, hvad man helt præcist tror der foregår her afhænger vist også af øjnene der beskuer.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Ham her er derimod mindre diskret' date=' hvad man helt præcist tror der foregår her afhænger vist også af øjnene der beskuer....[/quote'] eller her... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Er det tit at dine mandlige bekendte går i nederdel????? :D Ham her er derimod mindre diskret' date=' hvad man helt præcist tror der foregår her afhænger vist også af øjnene der beskuer....[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Er det tit at dine mandlige bekendte går i nederdel????? :D Nu vil jeg ikke kalder Kiefer en 'bekendt', men jo til hans bryllup havde de fleste da "nederdel" på. Fed fest iøvrigt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Jeg ved godt du arbejder i Postdk og der ikke er noget at grine ad.....:D Men os andre kan godt grine flere gange om dagen....... Den med kvinder og mænds hjerner som du har postet, er jo også fra et af de interne Post blade :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Nu vil jeg ikke kalder Kiefer en 'bekendt'' date=' men jo til hans bryllup havde de fleste da "nederdel" på. Fed fest iøvrigt ;)[/quote'] Nu vi er ved temaet bryllup og kjoler, så er her et forslag til en brudekjole som kornprins Joakims forlovede (er det ikke Marie hun hedder) evt. kunne overveje til sit bryllup :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites