Jump to content
Paul

Dagens Griner (kan indeholde stødende indlæg!)

Recommended Posts

Jeg ved godt du arbejder i Postdk og der ikke er noget at grine ad.....:D Men os andre kan godt grine flere gange om dagen.......:lol:
Er der ikke noget med, at du også arbejder i Post Danmark ??? Hellere et link, da mange billeder jo er taget fra samme side. Men, hvis Paul vil han en tråd som er hans egen, som han så kan poste billeder i, så fint for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo men kun til på tirsdag......:D

Er der ikke noget med, at du også arbejder i Post Danmark ??? Hellere et link, da mange billeder jo er taget fra samme side. Men, hvis Paul vil han en tråd som er hans egen, som han så kan poste billeder i, så fint for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne jo også være hendes far der står og klemmer lidt på måsen af hendes mor..... Altså et familiebillede......:D Men øjet ser hvad hjernen gerne vil se......;)

Jeg gad godt høre gommen bortforklare den' date=' når bruden kigger billederne igennem :laugh:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kunne jo også være hendes far der står og klemmer lidt på måsen af hendes mor..... Altså et familiebillede......:D Men øjet ser hvad hjernen gerne vil se......;)
Ham her er derimod mindre diskret, hvad man helt præcist tror der foregår her afhænger vist også af øjnene der beskuer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu vil jeg ikke kalder Kiefer en 'bekendt'' date=' men jo til hans bryllup havde de fleste da "nederdel" på. Fed fest iøvrigt ;)[/quote'] Nu vi er ved temaet bryllup og kjoler, så er her et forslag til en brudekjole som kornprins Joakims forlovede (er det ikke Marie hun hedder) evt. kunne overveje til sit bryllup :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites