millis 10 Anmeld indhold Skrevet February 19, 2008 vi har endnu ikke prøvet at være i byen i malmø. men ville lige høre om der findes en god irsk bar - lidt ala dubliner ved storke springvandet i kbh...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 ........ ville lige høre om der findes en god irsk bar - lidt ala dubliner ved storke springvandet i kbh...? Fagan's :th2: ... mere irsk end The Dubliner (sagt af en person der har boet i Dublin... migselv) http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=gFq+oGlwB18XAh8EInitUA%3d%3d&vad=faggan's&var= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 tak.... den må afprøves Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Ellers er der Bishops Arms lige over for centralen. Den ligger i forbindelse med et hotel. Super hyggeligt sted. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Oh ja - et rigtig hyggeligt sted. Var der sidst for et par år siden men nu du nævner stedet må det snart besøges igen: 27 forskellige fadøl og 150 forskellige whiskyer har de at byde på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 27 slags fadøl? Dem så jeg slet ikke. Jeg havde mere travlt med at komme igennem hylde 1 og 2 i deres 2 øl køleskabe for flasker. DAMN de har meget lækkert! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Bishops Arms är väl inte irländsk? Den är väl engelsk? Eller har jag rent fel nu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Ok...når vi nu skal flue kneppe... Hvad er forskellen på en engelsk og irsk pub som vi ser dem i norden? Mit bud er, Ingen ud over det fodboldhold de holder med :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Njä, det kan väl vara rätt, men i så fall kan man ju rekommendera vilka barer som helst. Som tex....här kommer det... Bullen/Två Krögare på Storgatan. Slå mig inte, ni som varit på forumet länge :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Hvis du kender nogen barer af Engelsk/Irsk inspiration så går det vel an at anbefale dem her? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Ok...når vi nu skal flue kneppe... Hvad er forskellen på en engelsk og irsk pub som vi ser dem i norden? Mit bud er, Ingen ud over det fodboldhold de holder med :D Der er næppe nogle irere der gider se fodbold.... Så snakker vi rugby og ikke mindst hurling (ja, Hurling.. med H) Desuden er der jo kæmpe forskel på øllen... Altså, Newcastle Ale er jo ikke helt det samme som en god Guinness;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kandinsky 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2008 Jeg er helt enig.. Det er øllet de har på fad der gør forskellen ;) Desværre har jeg endnu ikke været på en irsk pub her i norden der kunne servere en Guiness som i Dublin :( Det smager simpelthen ikke lige så godt her... (Boede selv i Dublin 2003-2007) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2008 Desværre har jeg endnu ikke været på en irsk pub her i norden der kunne servere en Guiness som i Dublin Guinness ....Øllen som den ene halvdel ikke kan stave til og den anden halvdel ikke kan li' Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kandinsky 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2008 Ha ha ha.. Jeg er i den halvdel der ikke kan stave til det (Men til mit forsvar er der så meget jeg ikke kan stave til, som jeg stadigvæk drikker) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 det ser ud som om jeg ikke er den eneste herinde der kan lide øl... ;-) måske vi skulle lave en hel udflugt en dag, og smage på ALLE de forskellige herligheder... hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites