cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet February 19, 2008 Golf III tdi 1.9 variant. (Vejer 1300kg) Aut.gear. ved 80-90km/t målt til ca. 17.5km/L ved 110-120km/t målt til ca. 15.7km/L Dog vil jeg sige jeg legede lidt ved sidste måling, prøvede at se hvor kvik den var, den var oki, men nok ikke just noget som hjælper på økonomien. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 aut. gear tager jo en del mhs. til kml men jeg har en nabo der havde sådan en han sagde den gik 17-18 kml ved blandet kørsel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2008 Spritmonitor.de er din ven. Den siger 5.58 l/100 i gennemsnit. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2008 Det er da ca. 50% bedre end min :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alfa & omega 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2008 Hvis den skulle gå 17,9 km/l blandet så er der da et stykke derop. Har du prøvet at måle over en hel tank ved at fylde den helt op køre den næsten tom, så fylde den helt op igen og så dividere kørte km med antal liter du har tanket? Det andet på forbrugsmåler som det ser ud til at din måling er, er næsten helt sikkert langt ude i skoven fra virkeligheden. Må jeg også bare lige tilføje at min 1,9 16v er opgivet til 16,9 km/l men jeg kører blandet ca 18 km/l i den. Det er så ikke lige en G III men en alfa 156.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 faktisk er det ikke så ringe enda. ca. 17,5km/l iflg instruktionsbogen ligger den på max. ca 18-19km/l ved landevejskørsel Det er åbenbart aut.gearkassen som snupper lidt. Og så er det en varaiant (st.car) som også er lidt tungere end en alm golf III men dejligt med den extra plads :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites