Jette 10 Anmeld indhold Skrevet February 19, 2008 Hej, Vi skal have konfirmation i foråret og leder efter et firma der leverer mad ud af huset. Så vidt jeg har søgt mig frem til er nanny's ikke værd at gå efter. Nogen der har fået erfaring siden da? På forhånd tak Venlig hilsen Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Vi bestilte fra Malmborgs i Limhamn til vor datters dåb i oktober 07. Måske et underlig valg, men baggrunden var at vi ikke vurderede det hensigtsmæssigt at køre med varm-mad. Vi var 30 pers og bestilte for sikkerheds skyld mad til 32. En stor fejl visede det sig, da der var meeeer end rigelig med mad. Jeg vil gætte at den mad-mængden var tilstrækkelig til 40 voksne personer. Vi bestilte Herrplanka + laxpate. Det medfulgte brød og pastasalat. Link til meny: http://www.malmborgs.se/filearchive/1/1000/MalmborgsCatering.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Måske kan jeg evt hjælpe dig. Skriv en PM hvis du er intresseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 jeg har kun gode erfaringer med nannys. det var vildt lækkert mad og til næsten ingen penge. så kun god kritik herfra.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Det var et hit! Hej, Vi skal have konfirmation i foråret og leder efter et firma der leverer mad ud af huset. Så vidt jeg har søgt mig frem til er nanny's ikke værd at gå efter. Nogen der har fået erfaring siden da? På forhånd tak Venlig hilsen Jette Så fik vi Frederik konfirmeret. Michael herfra leverede maden - gæsterne og vi var vilde med det. TAK endnu en gang Michael - din mad var med til at gøre festen til den succes den blev - og så må der blive tid til en snak om Bull Mastif næste gang :D Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Glad for jeg kunne hjælpe, og ja næste gang på der være mere Bullmastiff snak:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites