Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 Ringede også til 3 for små 14dage siden. Og sjovt nok lige efter så roamede den ikke mere. Har virket perfekt lige siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 Jeg har ikke ringet til 3 - men det ser ud til at virke igen. Telefonen går på 3's net lige før Lernacken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 Har talt med min kontakt på 3 - de er på sagen og de har talt med bl.a. 3 i Stockholm, og har sendt testpiloter afsted over broen. Har ikke lige hørt om fejlen er fundet - men noget tyder på det efter det I skriver:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 Nu er jeg ikke så tit i Malmö, men i onsdags da jeg handlede ind i et par timer i området Svågertorp, der kunne min mobil absolut på intet tidspunkt roame på andet end Telia eller Sweden 3G Desuden abonnerer jeg på "Nyheder" og "Sport" på Planet 3, og bruger det flere gange dagligt da jeg sjældent sidder foran en pc. Den seneste måned har de to virket af helvedes til, så dårligt at jeg måtte ringe til 3 igår og bede om en forklaring, og det eneste jeg fik at vide var at de var klar over problemerne.... Der opstår kommunikationsfejl KONSTANT på "Nyheder" og "Sport", så det er lidt svært at manøvrere rundt, og kommer man i gennem til "Sport" og går ind på bold.dk så er seneste nyhed pt fra den 6/3 kl 17.36 :thumbdown Virkelig brugbart! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
xanadu 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2008 Kan dog konstatere at telefonen stadig virker i begge lande og at den tilsyneladende ikke har roamet hos Telia længere (dog heller ikke 100% sikker på det). I går havde jeg den så fremme på broen og kunne se at den skiftede fra "3" til "SWEDEN 3G" igen Ringede til kundeservicen som konstaterede, at den medarbejder jeg talte sidst med havde lavet en fejl. Fik oplyst at de godt kunne spærre for Telia m.m. med det samme, men at jeg så heller ikke ville kunne sende MMSer fra noget som helst sted. Den venlige medarbejder kunne godt forstå, hvorfor jeg havde svært ved at se sammenhængen - men sådan virkede deres system nu engang desværre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites