Jump to content
Tommyaa

Min 3 tlf roamer konstant i malmø!!

Recommended Posts

Har talt med min kontakt på 3 - de er på sagen og de har talt med bl.a. 3 i Stockholm, og har sendt testpiloter afsted over broen. Har ikke lige hørt om fejlen er fundet - men noget tyder på det efter det I skriver:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg ikke så tit i Malmö, men i onsdags da jeg handlede ind i et par timer i området Svågertorp, der kunne min mobil absolut på intet tidspunkt roame på andet end Telia eller Sweden 3G :mad: Desuden abonnerer jeg på "Nyheder" og "Sport" på Planet 3, og bruger det flere gange dagligt da jeg sjældent sidder foran en pc. Den seneste måned har de to virket af helvedes til, så dårligt at jeg måtte ringe til 3 igår og bede om en forklaring, og det eneste jeg fik at vide var at de var klar over problemerne.... Der opstår kommunikationsfejl KONSTANT på "Nyheder" og "Sport", så det er lidt svært at manøvrere rundt, og kommer man i gennem til "Sport" og går ind på bold.dk så er seneste nyhed pt fra den 6/3 kl 17.36 :thumbdown Virkelig brugbart!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan dog konstatere at telefonen stadig virker i begge lande og at den tilsyneladende ikke har roamet hos Telia længere (dog heller ikke 100% sikker på det).
I går havde jeg den så fremme på broen og kunne se at den skiftede fra "3" til "SWEDEN 3G" igen :cry: Ringede til kundeservicen som konstaterede, at den medarbejder jeg talte sidst med havde lavet en fejl. Fik oplyst at de godt kunne spærre for Telia m.m. med det samme, men at jeg så heller ikke ville kunne sende MMSer fra noget som helst sted. Den venlige medarbejder kunne godt forstå, hvorfor jeg havde svært ved at se sammenhængen - men sådan virkede deres system nu engang desværre :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites