Tommyaa 10 Anmeld indhold Skrevet February 19, 2008 Mig og min kærestes 3 telefoner er begyndt for ca 1-2 uger siden at roame på telias og andres net hele tiden, de har virket uden problemer i over et år , men pludselig roamer de konstant. Er der nogen der oplever det samme??? Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Er der nogen der oplever det samme??? Det problem har jeg ikke, men til gengæld skal jeg sende alle sms'er 2 gange. Det er noget der også er sket inden for de sidste 1-2 uger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Mig og min kærestes 3 telefoner er begyndt for ca 1-2 uger siden at roame på telias og andres net hele tiden, de har virket uden problemer i over et år , men pludselig roamer de konstant. Er der nogen der oplever det samme??? Tommy Haft samme problem.....selvom den faktisk skulle være "låst" på 3 PH Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Nøjagtigt det samme her. Er blevet en vane at manuelt skifte den over så snart jeg er over broen og så holder den 3's netværk. Overvejede lidt om man ikke skulle kontakte forbrugerstyrelsen, da deres ændringen i firmwaren, så den ikke kan låses vej egentligt er en forringelse af produktet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Jeg har nøjagtig samme problem.... nogen 3 medarbejdere herinde... ved der er nogen i butikken i fields som selv bor i sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Det er ikke noget generelt. Jeg har slet ikke oplevet noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Laura 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Jeg plejer at slukke den når jeg er i Sverige og tænde lige bagefter så køre den fint på 3s net. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Det er det samme her. Den roamer helt tiden på Sweden 3G når jeg kommer fra DK til SV. På min kones mobil er det Telia den hele tiden er på. Og det passer med at det er inden for de sidste par uger, siden de startede med det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Jeg oplever det i perioder og nu er det så sket igen. Sidste gang var heldigvis +6 mdr siden. Skod 3.. men ellers kører alt fornuftigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Jeg har haft samme problem.. efter at jeg opdaterede min tlf. Den kunne kun finde Telia, og nogle andre udbyder, men ikke 3, satte den så til dobbelt netværk, og så kunne den finde 3 SE, og har ikke haft problemer siden. Ringede btw. til 3, men de mente ikke der var noget galt.. :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Jeg har også oplevet den er sprunget over på 3G Sweden, og det selvom der på huset vi bor i har en 3-mast på taget - så der er vel 40 m i luftlinie. Men det er vel 3 i Sverige man skal kontakte? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Jeg tror det afhænger hvilken telefon man har (uden at være sikker) min 6280 skifter selv over og ingen prob. overhovedet, men min mand har en samsung og han skal selv skifte til se net når han kører hjem fra Dk !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 jeg oplever det også i perioder, men det plejer at gå over af sig selv efter nogle dage. Normalt fungerer min nokia ellers upåklageligt på 3s net.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Fruen har oplevet det samme, kunne ikke skifte til det "normale" net. Kontaktede 3 og fik nyt simkort. Nu er der ingen problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Min startede på det i dag. Og nu kan jeg slet ikke få forbindelse til 3 's net i sverige. Mystisk. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Jeg hælder også mest til at der er pillet ved nogle settings hos 3, mit har kørt upåklageligt i over 1 år .. og nu funger det bare ikke ... ergo kan det ikke være telefonen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Jeg hælder også mest til at der er pillet ved nogle settings hos 3' date=' mit har kørt upåklageligt i over 1 år .. og nu funger det bare ikke ... ergo kan det ikke være telefonen....[/quote'] Nej det kan ikke være generelt. Jeg har været rundt i det meste af malmø her først på aftenen og jeg har overhovedet ikke oplevet at den har skiftet. (SE800i) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macman 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Samme her Både min og min kones skifter til Sweden 3G efter vi er kommet hjem fra ferie sydpå i søndags, så jeg hælder også til den holdning at det er 3 der har lavet ændringer i deres set-up. Før vi tog på ferie var der ingen problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Nej det kan ikke være generelt. Jeg har været rundt i det meste af malmø her først på aftenen og jeg har overhovedet ikke oplevet at den har skiftet. (SE800i) Men mange andre har det problem, så det er ikke telefonen.... du er måske bare heldig, når jeg har skiftet til 3SE så bliver den der ... indtil jeg igen kører igennem tolden på vej hjem.... Så jo .. det er deres setup... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Kan vel konstatere at problemet er størst når man kommer over broen fra Danmark siden ? Kunne jo også være at Telia har fået en ny mast eller skruet op for en gammel og derfor er det nu engang den man fanger først når man forlader 3's danske netværk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 Kan vel konstatere at problemet er størst når man kommer over broen fra Danmark siden ? Kunne jo også være at Telia har fået en ny mast eller skruet op for en gammel og derfor er det nu engang den man fanger først når man forlader 3's danske netværk. Min telefon har aldrig kunnet fange 3 lige efter broen, den har altid gået på Telia. Men, når jeg er nået til Svågertorp, så er den skiftet tilbage til 3. Det gør den stadig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2008 Så er jeg også ramt af "SWEDEN 3G" - havde ellers fungeret upåklageligt indtil idag... Nogen der har fået respons fra 3? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macman 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Stadig et problem - nogen løsning ? Nogen der har fundet en løsning eller checket med 3, da begge vores telefoner (en SE og en Nokia) begge roamer over på Sweden 3G når vi har krydset broen mod Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Både min Nokia N95 og konens Sony Ericsson har roamet mega meget på Sweden 3G i de sidste 2 uger og det er ærligt talt røv-belastende! Førhen skete det "kun" nogle gange og oftest om aftenen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
xanadu 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 Nogen der har fundet en løsning eller checket med 3 Ringede til 3 og fik dem til at spærre for roaming i andre net end 3 :) Men desværre blev jeg ikke rigtig klog af medarbejderens forklaringer om dette nu kun gælder for Sverige, eller også DK, andre lande der har 3, eller hele verden Kan dog konstatere at telefonen stadig virker i begge lande og at den tilsyneladende ikke har roamet hos Telia længere (dog heller ikke 100% sikker på det). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites