CAC 10 Anmeld indhold Skrevet February 18, 2008 Jeg skal på Cebit om 2 uger, og skal sige dav til prinsessen, men hvad pokker er det korrekte at sige? Er der er andre herfra der skal på Cebit? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Jeg skal på Cebit om 2 uger, og skal sige dav til prinsessen, men hvad pokker er det korrekte at sige? Er der er andre herfra der skal på Cebit? Well, du kan jo prøve med "daw do" og se om det gi'r pote... Nuvel - kan huske fra min tid i militæret at så'n en som hende tiltales "Deres Kongelige Højhed" - så er du på den sikre side... Havde det været Prinsesse Elisabeth derimod ville det række med "Deres Højhed". Det har vistnok noget med deres rangorden og sån't at gøre... God fornøjelse - hun er jo en babe!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Tak Homer, så langt var jeg nu også kommet selv. Det kunne jo være sjovt at skrue mit sønderjyske helt op på 118%, men nu kunne det jo være godt at vide hvad der rent faktisk er korrekt at titulere hende. Babe eller ej, er vist smag og behag :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 men nu kunne det jo være godt at vide hvad der rent faktisk er korrekt at titulere hende Men "Deres Kongelige Højhed" ER den korrekte tiltale. Basta! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Javel Mein Herr. Jeg takker for info :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Vor'n stå'd T dernie i d' kartøv'l tyske??????????????? Tror jeg............:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Hendes Kongelige Højhed Kronprinsesse Mary. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Hendes Kongelige Højhed Kronprinsesse Mary. Tror du ikke Benedikte ville blive lidt mobset over at blive kaldt Mary. Iøvrigt Homer, hvis H.K.H Benedikte er en babe, hvad er Mary så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Iøvrigt Homer' date=' hvis H.K.H Benedikte er en babe, hvad er Mary så?[/quote'] Jeg ved godt hvad hun er... Hun er photoshop'et (men, meget nice billede) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Tror du ikke Benedikte ville blive lidt mobset over at blive kaldt Mary. *LOL* Sådan går det når overskriften har en mindre font end brødteksten. Ehem... Hendes Kongelige Højhed Prinsesse Bendikte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Iøvrigt Homer, hvis H.K.H Benedikte er en babe, hvad er Mary så? En lykkeridder - lissom hende der kinøjseren Alexandra... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Jeg ved godt hvad hun er... Hun er photoshop'et (men' date=' meget nice billede)[/quote'] Hun er da en snack! Frede er en heldig mand... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Er du ikke sikker på hun bare er en "rider".....??? Og Frede er hingsten.......En lykkeridder - lissom hende der kinøjseren Alexandra... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites