Jump to content
ulmus

Togforsinkelse d. 18/2-08

Recommended Posts

Hvis nogen skulle kunne få glæde af denne oplysning. Skulle med 7:51 - aflyst efter 15 min. - 8:11 (8:16!) var totalt overfyldt, så vi var mange, der ikke kom med. - 8:31 kørte 8:35 og jeg var på Østerport 9:10 istedetfor 8:28. udløser GRATIS BILLET.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ah ja - Stod også og ventede på 7:51 her dagen efter jeg på Øresundsdebatten skrev at jeg intet havde at udsætte på togene efter jeg har skiftet bilen ud med toget. Jeg var inde på Kastrup 8:30 - hvilket er en forsinkelse på 27 minutter for os der skulle ha været med 7:51. Pede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor kører I ikke sammen med nogen i bilen fra Malmø til Kastrup lufthavn, så tager derfra til sit arbejde? Er det ikke nemmere...der kører Metro, bus, tog. Har set mange svenske biler så kører til Kastrup lufthavn.....en der står af så den anden kører videre i bilen. Er det så svært at finde en man vil køre med? Man behøver ikke at komme tilbage sammen......... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor kører I ikke sammen med nogen i bilen fra Malmø til Kastrup lufthavn, så tager derfra til sit arbejde? Er det ikke nemmere...der kører Metro, bus, tog. Er det så svært at finde en man vil køre med? Man behøver ikke at komme tilbage sammen......... :)
Det virker da vist ikke særlig gennemtænkt... Hvis jeg først er i Kastrup, så skal jeg jo alligevel med samme tog, og skal købe togkort der gælder fra lufthavnen til Hovedbanen. Hvis man ikke skal tilbage på samme tid, hvad skal man så gøre ? Ha' togkort hele vejen til Malmö ? Så er fidusen jo li'som helt væk, ikk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt rigtigt McManden og desuden er det ikke særlig praktisk når man har varierende mødetider mellem 7-15. Her efter 5 uger med toget er jeg dog generelt ret godt tilfreds men kan forstå at jeg også har været heldig at starte som tog-pendler på det helt rigtige tidspunkt. Pede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites