credde 0 Anmeld indhold Skrevet February 15, 2008 Så er her endelig den første trailer til Indiana Jones 4, langt om længe :th2: http://www.indianajones.com/site/index.html Så kan National Treasure filmene godt gå hjem og lægge sig, men det kunne de alligevel i forvejen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Den SKAL da bare ses:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Jeg synes nu at National Treasure-filmene er ganske god underholdning, men Indy er, og vil altid være, ham som selv Chuck Norris legede, da han var barn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Den SKAL da bare ses:th2:hmm, ja altså måske om 8 år, når DR1 og TV2 til den tid skal konkurrere om hvem der kan vise den flest gange på et år, og jeg ikke har andet at lave en af de aftener... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Indy drengen er klasse, og den skal helt sikkert ses i biffen:th2: hmm' date=' ja altså måske om 8 år, når DR1 og TV2 til den tid skal konkurrere om hvem der kan vise den flest gange på et år, og jeg ikke har andet at lave en af de aftener...[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Harrison Ford er alles helt. Han Solo i Star Wars og alle drenges piskesvingende nazistbasker og eventyrjæger. Scenen fra Raiders of the Lost Ark, hvor Indy iskoldt pløkker den grusomme sabelsvingende Alibaba, er faktisk blevet kåret til en af filmhistoriens sejeste scener. Klart en mustsee - har ventet 20 år!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites