MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet February 14, 2008 Vi plejer jo at mødes påskelørdag, og sådan skal det vel også være i år ? Jeg foreslår at det endnu en gang bliver på Lila Torg, Moosehead eller Mellow Yellow.... Det plejer aldrig at være et problem at finde hinanden, og der er ikke tilmelding men... alligevel kunne det da være meget sjovt at se, hvem der har tænkt sig at dukke op i år :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Plejer vi at mødes påskelørdag, hmm det husker jeg ikke, men en gang i starten af foråret eller what ever, det husker jeg :p Mener også at du valgte at tage til Thailand sidste år, men vel ikke fordi det var påske :D Jeg skal stensikkert ikke fejre påske, så jeg tror der er en chance for at jeg dukker op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Plejer vi at mødes påskelørdag' date=' hmm det husker jeg ikke [img']http://www.langkawi.dk/smileys/b88.gif Du har da vist en usædvanlig kort hukommelse... Men, sidste gang jeg var med gik du jo også tidligt hjem ;) .... Ja, jeg har tidligere været bortrejst (også i påsken) men i år er jeg vist hjemme.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Du har da vist en usædvanlig kort hukommelse... Men, sidste gang jeg var med gik du jo også tidligt hjem ;) Hmm, kan ikke huske du var med sidste år på Lilla torg, men ja jeg smuttede før det blev mørkt (jeg skulle jo til noget andet tamtam). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Hmm' date=' kan ikke huske du var med sidste år på Lilla torg, men ja jeg smuttede før det blev mørkt (jeg skulle jo til noget andet tamtam).[/quote'] Sidste år var jeg et sted hvor der var varmere end Lila Torg.... Forrige år smuttede du også tidligt :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Forrige år smuttede du også tidligt :pI forhold til hvem? Endte da hjemme på altanen hos Bozzen ved 5 tiden om morgen i Lilla Torg forårs-arrangementet 2006, så ved ikke hvad du egentlig hentyder til Fordi jeg sidste år gik tidligt, er det vist ikke fordi jeg lige frem har gjort det i de 89 andre tilfælde vi har fyret den af diverse steder i Malmö (bortset fra hvis jeg "pludselig" er den eneste i forsamlingen der er gået i byen med penge og visakort) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at jeg har glemt at jeg er optaget af et andet klasse arrangement den weekend der, så jeg tillader mig at stikke af fra arrangementet den 22. marts allerede nu Sådan kan det gå når man bare melder sig til, uden at tjekke sin kalender Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 I lyder sgu som et gammelt ægtepar i to - det er gas og i kan tage det :th2: Vi ses. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Udover det Palle og Toft .. jeg er næsten sikker på at det var torsdag sidste gang vi mødtes.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Jeg tillader mig at rette jer alle da det var mig der "stjal" Toft's arrangement sidste år.. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=8120&highlight=for%E5r Det var en fredag :-) Men det skal nu ikke skille os ad.. Jeg vil sige at der er en 60% chance for at jeg kommer.. Jeg har allerede en masse aftaler i Marts måned, men tror muligvis ikke jeg har noget der.. God Ide med at mødes Palle! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Så var det nok en torsdag året før ..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Hvis i er færdige med at finde ud af hvornår det har har været før, så tror jeg at jeg vil kencentrere mig om årets arrangements:tongue2: Satser da på at komme forbi til en kold øl, lad os håbe på godt vejr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 ooh, den lørdag, lige efter frokost, ku være perfekt for-opvarmning til lørdagskamp i Parken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2008 naa men..... Jeg vaelger saa at melde afbud til mit eget arrangement.... Det er jo blevet paaske, saa jeg er endnu en gang rejst til de varme lande... Nyd regn og blaest.. Jeg har 30 grader og skyfrit... og, nu vil jeg hoppe i vandet til endnu et dyk..... PS... 2300kr for 14 dage i Thailand er da ikke dyrt, vel ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2008 naa men..... Jeg vaelger saa at melde afbud til mit eget arrangement.... Det er jo blevet paaske, saa jeg er endnu en gang rejst til de varme lande... Nyd regn og blaest.. Jeg har 30 grader og skyfrit... og, nu vil jeg hoppe i vandet til endnu et dyk..... PS... 2300kr for 14 dage i Thailand er da ikke dyrt, vel ? Blæremås :p Moderator, ka vi ikke få "banned" MC så længe han er i Thailand? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Var der nogen der blev enige om en tid det skulle være? Og nu har Palle jo også stukket af fra sit eget arrangement, så hvem tar teten i år?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2008 Tja vejret bliver jo nok ikke godt, hvis det er regn og slud så kommer jeg ihvertfald ikke. Satser da på at komme forbi til en kold øl' date=' lad os håbe på godt vejr.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites